Beantwoord

Bestelling niet ontvangen

  • 14 April 2019
  • 8 reacties
  • 482 keer bekeken

Heeft er iemand ervaring met de bezorgdienst van Reviva? Afgelopen vrijdag zouden we tussen 15.00 - 18.00 uur onze bestelde iPhone met KPN abonnement ontvangen. Hiervoor moet de gecontracteerde thuisblijven. Helaas kwam er geen bezorger. Na contact met Reviva is er een nieuwe afspraak gemaakt, ditmaal voor zaterdag tussen 9.00 en 13.00 uur. Wederom geen bezorger. Om 19.00 uur telefonisch contact gehad met de klantenservice van KPN en zij gaven aan dat de mobiel om 13.00 uur afgeleverd zou zijn. Later kregen we via Messenger een rectificatie dat de mobiel toch nog in het distributiecentrum ligt.

Vandaag kregen we opnieuw een geautomatiseerde e-mail met het verzoek een gewenste bezorgtijd door te geven voor morgen. Dit zou betekenen dat de gecontracteerde 3 dagen thuis moet blijven om een toestel in ontvangst te kunnen nemen. Daarbij is het risico aanwezig dat de bezorger opnieuw niet op komt dagen.

Ik vind dit een zeer kwalijke zaak omdat je de bestelling niet zonder meer cancelt vanwege je aanbetaling van € 240,00.

Met zowel de klantenservice van KPN als Reviva kom je niet verder. Zij geven wenselijke antwoorden, waardoor een gesprek vlug kan worden beëindigd en houden zich vast aan een geautomatiseerd systeem, waarbij er geen rekening wordt gehouden met een bezorger die misschien zijn werk niet doet.

De gang van zaken verbaast me dusdanig dat ik benieuwd ben of iemand bovenstaande herkent
icon

Beste antwoord door lvdsl 15 April 2019, 20:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Beste,
Ik vind het vervelend te horen dat er in de afgelopen telefoongesprekken niet echt naar u geluisterd is en dat u het gevoel hebt gekregen dat wij gesprekken alleen maar zo snel mogelijk willen afronden. Dit is niet de bedoeling. Ik bied u onze excuses.
Uiteraard willen we uw bestelling zo snel mogelijk bij u afleveren, maar u hoeft er niet per se voor thuis te blijven. Er zijn ook tijdvakken in de avond, of als u in de avond moet werken zijn er ook tijdvakken in de middag of ochtend. Ik weet niet of u al een nieuwe afspraak heeft ingepland, maar u zou ons daarvoor kunnen bellen op het nummer 073-3036490. Dan kijken we samen naar een geschikte dag en tijd waarop we komen leveren, zodat u niet nog een keer vrij hoeft te nemen.
Onze excuses voor alle vertraging/verwarring. We willen u zo goed mogelijk van dienst zijn.
Met vriendelijke groet,
Reviva Groep ^LA
Gebruik gemaakt van de mogelijkheid om te bellen voor een nieuwe afspraak. Helaas is onze bestelling niet meer vindbaar. De enige optie lijkt nu nog om alles te annuleren. Of zal dit niet meer nodig zijn als er toch niets meer zichtbaar is? Vreemd dat ik wel geautomatiseerde e-mail blijf ontvangen met daarop de adresgegevens...
@lvdsl Wat vervelend dat de bestelling nu onvindbaar is. Dit lijkt mij een uiterst vervelende situatie. Ik kan me goed indenken dat je nu zo spoedig mogelijk die nieuwe mobiel wilt. Wat was het advies van de persoon die jij sprak?
Ik wil zelf ook graag meekijken. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Gaat dit om een volledig nieuw abonnement?
Beste Erwin en Lijsje,
Ik geloof dat wij er al uitgekomen zijn. In eerste instantie kon ik de bestelling van mevrouw niet vinden. Ik heb haar gevraagd of de bestelling onder een andere postcode bekend zou kunnen zijn. Dit was niet het geval, maar na informeren bij één van uw collega's (KPN) bleek dit toch wel het geval te zijn. Het adres was eerder een keer aangepast. Inmiddels staat er een nieuwe afspraak.
Met vriendelijke groet,
Reviva Groep ^LA
Voor zowel KPN als Reviva is het niet moeilijk excuses te maken of zaken vervelend te vinden. De zaak echt spoedig oplossen is iets anders. De bezorgdienst aanpassen, wat mij voor de hand liggend lijkt, als de klant reeds 3 dagen wacht en hiervoor 2 dagen is thuisgebleven, is lastiger. Inmiddels staat er opnieuw een afspraak voor dinsdagavond. We zijn erg benieuwd of nu de afspraak wordt nagekomen. Toekomstige klanten van KPN wil ik dringend adviseren, indien ze op korte termijn een nieuwe mobiel nodig hebben, niet te bestellen via de website, maar de mobiel af te halen in een winkel. De bezorgingstoezegging is hoogst onbetrouwbaar. En uiteraard kun je de bestelling annuleren en alsnog naar de winkel gaan, maar met de kennis van nu vraag ik me af hoe vlug je de aanbetaling retour hebt.
@lvdsl Je hebt volkomen gelijk. Als dit soort dingen misgaan heb je er veel ergernis en werk van en als je dingen zeker wilt weten is afhalen bij de winkel inderdaad je beste optie. Ik spreek de hoop uit dat het vanavond goedkomt!

Mijn naam is wijngaarden spijkenisse

Ik krijg telkens berichtjes van revival dat ik een pakje krijg order 4056490 maar er komt niets ik zou ook niet weten wat het zou zijn

Vrg Cor

Hoi @Corowiets . Krijg je SMS’jes? Ik vermoed dat reviva dan een foutje heeft gemaakt en per ongeluk jouw nummer gebruikt. 

Mochten de berichtjes blijven komen, wil ik dat graag weten.