Ik kreeg ee Email van een bestelling die niet van afkomstig is
Wat kan ik nu het beste doen
Groet S.R
Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineelIk kreeg ee Email van een bestelling die niet van afkomstig is
Wat kan ik nu het beste doen
Groet S.R
Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineelGoedenavond
Dat is niet de bedoeling! In de mail, staan daar jouw gegevens ook in? Of gegevens van een andere klant die een bestelling heeft geplaatst? Indien het om jouw gegevens gaat wil ik aanraden om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via 0800-0402 zodat ze het kunnen annuleren en het een en ander kunnen uitzoeken!
Indien het om andere klantgegevens gaat kan het zijn dat er een verkeerd e-mailadres is opgegeven. De klant die de bestelling heeft geplaatst zal vanzelf zien dat hij/zij geen bevestiging heeft ontvangen en neemt hierover contact met ons op. Dan kunnen we dit aanpassen. Je mag het mailtje dan verwijderen. Ook hiervoor mag je trouwens even bellen indien je dat graag wil.
Goedenavond
Dat is niet de bedoeling! In de mail, staan daar jouw gegevens ook in? Of gegevens van een andere klant die een bestelling heeft geplaatst? Indien het om jouw gegevens gaat wil ik aanraden om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via 0800-0402 zodat ze het kunnen annuleren en het een en ander kunnen uitzoeken!
Indien het om andere klantgegevens gaat kan het zijn dat er een verkeerd e-mailadres is opgegeven. De klant die de bestelling heeft geplaatst zal vanzelf zien dat hij/zij geen bevestiging heeft ontvangen en neemt hierover contact met ons op. Dan kunnen we dit aanpassen. Je mag het mailtje dan verwijderen. Ook hiervoor mag je trouwens even bellen indien je dat graag wil.
Gegevens van een andere klant
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.