Beantwoord

Bestelling online volgen

  • 12 October 2019
  • 6 reacties
  • 547 keer bekeken

Vanochtend bestelling gedaan in de KPN winkel. Vervolgens SMS ontvangen om bestelling te volgen echter wordt de volgende melding weergegeven: Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.
icon

Beste antwoord door Susan_ 15 October 2019, 21:00

Bekijk origineel

6 reacties

Badge
Ik heb hetzelfde probleem, gisteren via internet een prepaid van kpn om laten zetten naar een abonnement, tevens een abonnement verlengd met nieuwe telefoon. Bij beiden krijg ik nu nog steeds de melding dat mijn persoonlijke omgeving nog niet online staat.
ik vraag mij nu af of de bestellingen wel goed zijn doorgekomen.
Badge
Update: zojuist sms en email bericht ontvangen van KPN dat de bestellingen worden geleverd.
Deze zijn dus wel doorgekomen bij KPN.
Reputatie 7
Badge +21

@ELU1985, er zijn helaas wat problemen met de bestelpagina. Of het door de drukte komt of iets anders is helaas nog niet bekend. We doen ons best om hem zo snel mogelijk weer online te krijgen! Tot die tijd kan ik een blik werpen op je bestelling en er hopelijk achter komen wanneer hij geleverd gaat worden. Bij de nieuwste iPhone kan dit wat langer duren trouwens.

 

@Abbedego, fijn om te lezen dat de bestellingen goed zijn doorgekomen! Heb je hier verder nog vragen over?

 

Badge

@Susan_ nee hoor, geen vragen.

@Susan_  ook ik heb inmiddels een mail ontvangen. En de telefoon is ook bezorgd! Bedankt voor je reactie. 

Reputatie 7
Badge +24

Namens Susan, graag gedaan. :) 

Reageer