Beantwoord

Bestelling onverwacht door KPN geannuleerd.

  • 7 May 2021
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Ik heb op 05-05-2021 een abbonement bij jullie afgesloten, met daarbij een Samsung Galaxy S21.

Gisteren(06-05-2021) kwam de bezorger aan de deur en bij het verifiëren van mijn bankrekening met mijn pinpas waren onverwacht problemen. Vervolgens werd door de bezorger afgesproken dat hij morgen (vandaag 07-05-2021) weer langs zou komen om het nog een keer te proberen. Vervolgens zie ik nu net staan dat jullie de bestelling hebben geannuleerd?!

Ik zou het waarderen als jullie het abbonement NIET annuleren en het toestel alsnog afleveren. Mijn pinpas doet weer normaal er bleek wat vuil op te zitten..

icon

Beste antwoord door huistijger 7 May 2021, 05:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Romster 
In dit geval kun je beter even bellen 0800 0402 tussen 09:00 en 22:00 uur 

Dat ga ik straks dan maar doen, lijkt me inderdaad het beste in dit geval.

Bedankt voor je reactie!

Reputatie 7
Badge +24

En...? Al gebeld? Volgens mij moet het in 1 keer goed gaan, anders denkt men al snel aan fraude en cancelt men het contract. 

Zo'n bezorger zegt: "Zal ik anders morgen nog een keer langs komen?". Dat zegt die om snel bij u weg te komen zonder dat u protesteert. Een leugentje om eigen bestwil.