Beantwoord

Bestelling per ongeluk met verkeerd mailadres

  • 8 August 2019
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik heb een bestelling gedaan voor mobiel abonnement maar heb per ongeluk een e-mailadres opgegeven wat niet bestaat
Kn ik hiermee geholpen worden

Gr elwin blaak

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 16 August 2019, 15:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hey Elwin, welkom hier. Goed dat je dit aankaart! Ik ga je hiermee helpen. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan pak ik hier de rest erbij. Het kloppende mailadres, is dat degene die je ook hier op het forum gebruikt?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, Elwin. Ik ga ervan uit dat het gelukt is om het mailadres aan te laten passen. Mocht dit niet zo zijn, vul je profiel in en reageer alsnog.