Beantwoord

bestelling rekeningnummer wijzigen

  • 28 November 2019
  • 4 reacties
  • 117 keer bekeken

Ik heb een iPhone XR besteld maar kwam er achter dat ik een verkeerd Iban nummer heb ingevoerd en wil deze graag veranderen 

 

mvg

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 29 November 2019, 12:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Je bankrekeningnummer kan je wijzigen via Mijn KPN
Volg de volgende stappen:
 

  1. Log in op Mijn KPN met je KPN ID
  2. Kies op de eerste pagina voor Producten (bovenaan de pagina) 
  3. Daarna kies je je product 
  4. Tot slot kies je in de linker kolom voor Persoons- en betaalgegevens

In het daarop volgende scherm kan je je bankrekeningnummer wijzigen.

 

Gedaan maar er staat geen product

Reputatie 7
Badge +28

Dan zou ik even bellen met 0800-0402. Want dan is jouw bestelling kennelijk nog niet gekoppeld aan je KPN-ID.

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi iPhone, goede vraag! Tijdens een lopende bestelling kan er niets gewijzigd worden. Als het dan ook een bankrekeningnummer is waar je wel toegang tot hebt, en de 1 cent mee kan pinnen bij de koerier, dan raad ik aan het eerst zo te laten. Zodra je dan het toestel binnen hebt en het abonnement actief is kun je het koppelen aan je KPN ID en kun je het rekeningnummer wijzigen. 

 

Als je géén toegang hebt tot het huidige rekeningnummer, dan moet de bestelling geannuleerd worden en opnieuw ingevoerd. Als je via een winkel besteld hebt, moet je hiervoor terug naar de winkel. Als je op andere manier besteld hebt, bel dan met 0800-0402.

 

Noordzee, ter info: als je een helemaal nieuw abonnement afsluit kan je het KPN ID nog niet gebruiken. Je kan een abonnement pas koppelen nadat hij actief is geworden.