Vraag

Bestelstatus niet in te zien

  • 20 October 2019
  • 3 reacties
  • 149 keer bekeken

waarom kan ik mijn bestelstatus niet zien?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @veraver, leuk dat je een bestelling hebt gedaan! :slight_smile: Dat je de status niet kon inzien is wel lastig, is dat inmiddels wel gelukt? Als dat niet zo is kijk ik graag met je mee natuurlijk. Wat krijg je precies te zien als je de status probeert te openen? Is dat een foutmelding, werkt de pagina niet goed of gebeurt er iets anders?

Inmiddels kan ik de status zien, helaas afgewezen door BKR registratie, ondanks dat ik nu hetzelfde betaal bij jullie en al jarennnn trouwe klant ben die haar betaalverplichting nakomt!!! Ik ga me oriënteren op andere aanbieders voor mijn mobiele en vaste aansluitingen, jammer dat jullie zo met vaste klanten omgaan.

Reputatie 7
Badge +28

Hey veraver, dat is erg jammer om te horen! :slight_frown: De BKR controle is niet iets van KPN maar een wet waaraan alle providers moeten voldoen. Ik snap dat het je niet duidelijk is waarom je bent afgewezen. Je kunt op deze pagina alle informatie vinden over de BKR registratie en de Inkomens- en lastentoets: BKR registratie bij toestelfinanciering telefoon: in 1 keer of gespreid | KPN