Beantwoord

Bestelstatus mobiel abonnement

  • 28 January 2020
  • 1 reactie
  • 67 keer bekeken

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst, en deze blijft hangen op “ controleren “

gisteren werd mij verteld dat ik s’avonds waarschijnlijk wel een mail kreeg, maar tot op heden is dat niet gebeurd en veranderd de status ook niet. Kan iemand mij vertellen hoe het er voor staat ?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 29 January 2020, 19:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi Boy, welkom op het forum. 

Dit kan ik zeker voor je nakijken. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Gaat het hier om nummerbehoud? Dan graag ook het 06-nummer erbij vermelden dat je over wilt nemen naar KPN. 

Ik hoor graag van je.