Beantwoord

Bestelstatus en levering nieuwe telefoon

  • 16 January 2020
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.

 

Inmiddels wacht ik al meer dan 15 uur?

 

Kan iemand mij verder helpen? 

icon

Beste antwoord door Susan_ 18 January 2020, 11:47

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @AlexAndroid, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Afhankelijk van wat je hebt aangevraagd, kan het eventjes duren. Helaas is die 1 uur niet zo accuraat meer de afgelopen tijd. Kan je de gegevens inmiddels inzien? Zo niet, dan kijk ik graag even mee en kan ik bepaalde dingen voor je opzoeken. Dan moet ik wel even om welke bestelling het gaat (welk toestel, kleur en aantal GB) en wat jouw gegevens zijn. Zou je die dan willen aanvullen in je Forum profiel, bijvoorbeeld je naam, postcode + huisnummer, eventuele klantnummers van KPN en wat je hebt aangevraagd en eventueel het ordernummer (bij persoonlijke opmerkingen)?

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@AlexAndroid, ik heb je mobiele nummer erbij gepakt maar dat is een prepaid nummer. Hier staat geen order of bestelling klaar om het om te zetten naar een abonnement met toestel. Klopt dat? Want dan gaat er denk ik iets fout.. Of heb je niet vanaf het prepaid nummer iets geprobeerd te bestellen?

Kan je aangeven of je ook een ordernummer hebt ontvangen? Kan je deze dan nog noteren bij persoonlijke opmerkingen?

Reageer