Vraag

Bestelstatus iPhone 11

  • 10 October 2019
  • 7 reacties
  • 147 keer bekeken

Gisterenmiddag heb ik een nieuwe telefoon besteld. Op de bevestiging stond dat ik naar de status van de bestelling kon kijken naar de voortgang. Dat kon een uur duren.
nu is er nog steeds niets te zien.

7 reacties

ik heb het zelfde probleem! Er zijn allang uren verstreken en buiten dat om heb ik verlengd en dus hetzelfde nummer!
Inmiddels opgelost. De link werkt nog steeds niet, maar het toestel is onderweg.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Lucvandenbrule, welkom en sorry voor de late reactie! Goed om te lezen dat het inmiddels opgelost is. Geldt dit ook voor jou, @Sammy1992? Mocht ik nog iets voor jullie kunnen doen, laat je het dan weten?

Dag @Marcia_ Ik had inmiddels al gechat met iemand van kpn wat het probleem kon zijn en dat kwam omdat het financiële beheer het voor mij moest doen, dit hebben ze nu ook voor mij gedaan via een speciale desk naar de klantenservice geloof ik maar kunnen jullie ook kijken of dat goed is aangekomen en geregeld is?

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Sammy1992, sorry voor de late reactie. Het verzoek is binnengekomen maar ik zie nog geen aanvraag terug. Ik doe navraag bij de collega's die verzoeken van financieel beheer behandelen en kom er op terug.

Hoi @Joran dat zou fijn zijn! Dankjewel! Dan hoor ik het wel! :)

Reputatie 7
Badge +28

@Sammy1992: Het lijkt iets anders te zijn gelopen. Het financieel beheer heeft een notitie achtergelaten in jouw dossier. Ze kunnen niet in opdracht van de bewindvoering een abonnement afsluiten, dit moet met de contractant (jij dus) zelf gebeuren.

Klant mag zelf verlengen als zij contact opneemt. Er is toestemming van het bewind om te verlengen.


Ik wil je daarom vragen nog één keer telefonisch contact op te nemen, dan gaan we regelen dat je een nieuw toestel krijgt. Sorry dat het even heeft geduurd!

Reageer