Beantwoord

Bestelstatus nog niet zichtbaar

  • 24 May 2019
  • 11 reacties
  • 739 keer bekeken

Hoi KPN,

22-5-2019 heb ik een bestelling geplaatst. Tot heden kan ik niet mijn bestelling volgen. Als ik op het bestelnummer zoek krijg ik steeds dezelfde melding; ‘Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online’

Graag hoor ik hoe lang ik nog moet wachten aangezien er bij mijn vorige bestelling mijn toestel defect was en ik dun nu al een maand zonder fatsoenlijke telefoon zit en het me steeds meer gaat irriteren.
icon

Beste antwoord door Marina_ 29 May 2019, 13:13

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Lainaeon, Welkom op het forum. Goed dat je jouw vraag hier stelt. Ik kan nagaan hoe het zit met je bestelling. Zou je daarvoor nog je 06-nummer met het klantnummer willen toevoegen aan je forumprofiel? Ook ontvang ik graag je bestelnummer. Het bestelnummer kun je toevoegen aan opmerkingen in je profiel. Stuur je hier weer een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? :)
Ik heb de info toegevoegd in mijn profiel.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens @Lainaeon. De bestelling is inderdaad nog niet verwerkt. Ik heb meteen navraag gedaan waarom jouw bestelling nog niet is opgepakt. Daarnaast lees ik dat je voor deze bestelling al eens een bestelling hebt geplaatst i.c.m. een toestel. Dit toestel bleek defect te zijn, waardoor de betreffende order is geannuleerd en het defecte toestel retour moest. Het zou kunnen dat er een verband is. Je hebt het toestel al geretourneerd? Zo ja, heb je het verzendbewijs nog?
Deze was al op 21 mei in ontvangst genomen bij jullie en op 23 mei heb ik van jullie mail bericht gekregen dat het is ontvangen en verwerkt wordt. (De code heb ik nog.) Dat kan dus niet de reden zijn en zou geen invloed moeten hebben op mijn nieuwe bestelling.
Reputatie 7
Badge +19
@Lainaeon, Goed dat je dit nog even toelicht. Dan kan dit inderdaad geen oorzaak zijn. Ik wacht de reactie van mijn collega nog even af en hoop je snel meer duidelijkheid te geven. Excuses voor het ongemak!
Is er in de tussentijd al meer zicht op de status van mijn bestelling?

Het begint me steeds meer te irriteren hoe lang dit allemaal moet duren.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Lainaeon, Ik heb net contact gezocht met mijn collega over jouw bestelling . Omdat de eerste bestelling nog niet volledig teruggedraaid was, is de tweede order die je geplaatst hebt niet opgepakt. Het is mij nu duidelijk geworden dat de tweede bestelling geannuleerd is. Dit wordt ook niet meer herstelt. De eerste bestelling is volledig teruggedraaid, waardoor je nu wel een nieuwe bestelling kan plaatsen zonder uitval. Excuses voor het ongemak en dat het even duurde voordat ik jouw vraag kon beantwoorden. Mocht je nog vragen hebben, laat het vooral weten.
Dus ik moet nu voor de 3e keer een nieuwe bestelling plaatsen!!!?? Ik wordt hier echt doodmoe van. Ik snap sowieso niet waarom de eerste defecte refurbished telefoon niet gewoon werd gemaakt of vervangen maar volledig werd geannuleerd en werd geadviseerd om opnieuw te bestellen, wat daarna dus blijkbaar gewoon niet kan?!?! Wat een gedoe zeg. En dan ook nog eens dat het abonnement in de tussentijd een euro duurder is geworden. Daarop een week op een retetraag form te moeten wachten omdat jullie 2 bestellingen niet uit elkaar kunnen houden? Tja, zo raakt iemands geduld snel op ja. Ik voel me niet fijn behandeld en weet niet of ik die 3e bestelling nog wil doen...
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Lainaeon, Helaas is dit wel het geval. Dat je ervan baalt dat het tot twee keer toe niet goed is gelopen, kan ik heel goed begrijpen. Daarvoor wil ik je onze excuses aanbieden. Alles is hersteld en je zou zonder problemen een bestelling kunnen plaatsen op onze website of ik kan ervoor zorgen dat één van mijn collega's je telefonisch benadert om de bestelling opnieuw te plaatsen. Als je wilt dat iemand jou belt om de bestelling opnieuw te plaatsen, zou je dan je nummer waarop je te bereiken bent willen achterlaten in je forumprofiel? Hopelijk geef je ons nog een kans. Driemaal is scheepsrecht☺️
Ik heb inmiddels mijn contract vernieuwd bij T-mobile. Het duurde mij allemaal veel te lang en ik had geen zin om het nog een 3e keer te proberen. Misschien over 2 jaar. Jammer, ik had graag al mijn abonnementen bij 1 provider gehad maar de frustratie van overstappen liep voor mij te hoog op. Ik stel voor dat jullie de retour wijze van refurbished telefoons eens onder de loep nemen want dit heeft bij mij enorm het vertrouwen doen verliezen.
Reputatie 7
Badge +19
Je keuze is begrijpelijk, maar wel jammer. De frustratie die is ontstaan is nooit onze bedoeling geweest, excuses voor het ongemak. Ik wens je in ieder geval veel plezier met je nieuwe abonnement en toestel bij T-mobile. Hopelijk tot over 2 jaar @Lainaeon

Reageer