Beantwoord

Betaal al jaren te veel abonnementskosten?

  • 11 September 2019
  • 4 reacties
  • 168 keer bekeken

Hi KPN,

Ik geef het direct toe, ik ben niet de meest oplettende geweest wat betreft mobiel abonnement.

Ik moet eigenlijk al jaren een nieuwe telefoon en ben me een beetje aan het oriƫnteren via het verlengmenu. Nu valt het mij op dat de kosten van abo's vs belminuten/gb/sms veel lager uitvallen dan wat ik maandelijks afgeschreven zie worden.

Ter verduidelijking:
- Ik betaal afgerond maandelijks ā‚¬25 pm (ik geloof al ruim 7 jaar!).
- Ik kan al sinds 2015 mn abo verlengen (dan heb ik het toestel dus afbetaald).
- Het abo: 300 min / 1,5gb / onbep sms.

Ik meen me te herinneren dat ik een gb verhoging van 500 heb gehad ergens.

Nu kijk ik op de site en zie ik veel lagere prijzen voor veel meer mogelijkheden.

KPN; dan klopt dit maandbedrag toch niet!?

Graag zie ik dit uitgezocht worden.

Hartelijk dank en vriendelijke groet,
Anemieke
icon

Beste antwoord door wjb 11 September 2019, 08:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Als jij sinds de einddatum van jouw contract (2015) nog steeds elke maand een toestelbijdrage betaalt dan is KPN wettelijk verplicht dat met terugwerkende kracht te corrigeren.
Let op: In die tijd was de toestelbijdrage in de totaalkosten van het abonnement opgenomen.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Annemiekevh, welkom! Abonnementsprijzen veranderen en worden niet automatisch aangepast als er weer nieuwe abonnementen komen. Het is dus heel goed mogelijk dat jij andere bedragen betaalt dan wat we nu aanbieden. Dat gezegd hebbende: wjb heeft het bij het rechte eind. Je zou geen toestelkosten meer hoeven betalen. Daarover laat ik je graag bellen door de afdeling die hierover gaat. Wil jij daarvoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt en ik regel het verder voor je.
Ha Marcia,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het aangevuld en wacht het telefoontje graag af!

GroetDekbed,
Annemieke
Reputatie 7
Badge +30
Top! Ik heb het formulier voor je ingevuld en verwacht dat je binnen vijf werkdagen gebeld wordt. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, weet je me te vinden!