Beantwoord

Betaalachterstand, contractbeëindiging voorkomen

  • 22 June 2021
  • 4 reacties
  • 120 keer bekeken

Ik heb een betaalachterstand waardoor ik over een aantal dagen het risico loop tot contractbeëindiging. Nu kan ik op een klein stukje na het volledig open staande bedrag NU betalen, maar via de persoonlijke code kan ik alleen het volledige bedrag betalen. Ik ben bang dat als ik per overboeking overmaak wat ik nu wel direct kan betalen, dit niet gaat voorkomen dat het contract beëindigd gaat worden.

Is het mogelijk dit grootste deel (het is niet iets meer dan de helft maar echt bijna het volledige bedrag!) Te voldoen en het rest deel op een afgesproken datum, en zo contract beëindiging te voorkomen? 

Het is gewoon even onverwachts ontzettend moeilijk en de oplossing is er, alleen heb ik dit stukje hulp vanuit jullie nodig. Ik hoop dat hiervoor ruimte is. Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door huistijger 22 June 2021, 05:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Noor83 
Je kunt even bellen met 0800 0402 en vragen naar de afdeling Collections, dan heb je gelijk de goede afdeling te pakken.
Tevens is het mogelijk om éénmalig een betaalafspraak online te maken, maar wees er snel bij want te laat is te laat.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Noor83, wat huistijger aangeeft wil ik je ten zeerste aanraden om dit zo snel mogelijk te doen. Collections is de financiële afdeling en kan alle mogelijkheden met je bespreken. 

Hartstikke bedank allebei! @huistijger @Bart_Z 

Uit onverwachtse hoek is er toch buiten kpn klantenservice een oplossing gekomen waardoor ik het hele bedrag op tijd kon overmaken gelukkig!

Maar allebei nogmaals hartstikke bedankt voor de (vlotte) reacties. Fijn om te weten dat ik hier terrecht kan mocht er onverhoopt in de toekomst nog iets voorvallen. En uiteraard goed om te weten dat kpn gecontracteerd kan worden bij deze problemen :). Dank! 

Reputatie 7
Badge +20

Maar natuurlijk. Fijn dat het gelukt is. Kunnen wij weer iets betekenen, laat het dan weten.