Beantwoord

Betaalafspraak maken

  • 1 July 2019
  • 7 reacties
  • 480 keer bekeken

Goeiemorgen ,
bij elke provider kun je een regeling treffen als je even in de mindere maand zit kwa geld maar bij jullie alleen een regeling voor iets later te betalen . Ik zou graag ook een regeling voor de 2 rekeningen . Maar dat kan bij jullie niet , is hier een oplossing voor ? Iedereen wil natuurlijk bereikbaar zijn ook voor je werk

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst en titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 1 July 2019, 13:08

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @kay leemhuis. Welkom op het forum! Ik begrijp dat je het openstaande bedrag wil uitstellen. Op deze pagina kan je zelf een betaalafspraak maken. Mocht je er niet uitkomen, dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik uitzoeken of het mogelijk is om deze betaling uit te stellen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het gelukt is om het openstaande bedrag uit te stellen. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Je kunt niks uitstellen op jullie site alleen voor een maand ik moet het bedrag van 2 maanden een regeling treffen maar dat kan niet online
Reputatie 7
Badge +11
Welkom@kay leemhuis

Wellicht is het een goed idee om zelf even contact op te nemen met de afdeling die over betalingen gaat. Je bereikt ze via 0800-0402 en je kunt dan aangeven dat je belt over een betaalafspraak.
Reputatie 7
Badge +11
Sorry dubbel ging niet goed 😉
Reputatie 7
Badge +21
@kay leemhuis In dat geval kan je inderdaad het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice, zoals Tycha al aangeeft. Zij hebben de mogelijkheid om dit na te vragen aan onze financiële afdeling.

@Tycha Dat gebeurd mij ook wel eens.😉
Reputatie 7
Badge +21
Sorry dubbel ging niet goed 😉
(Offtopic) Dit gebeurde mij net ook bij een ander topic, Forum reageerde even traag denk ik.

Reageer