Beantwoord

Betaalafspraak met KPN staat niet in het systeem

• 23 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

hallo allemaal.
Ik belde met een dienst met twee openstaande facturen om vijf dagen lang het bedrag van 278 euro te betalen.
Vandaag belde ik met een verzoek om een link naar IDEAL betaling en op het systeem stat mijn afsprak niet en ik moet 1440 euro betalen omdat het abonnement is gesloten.
geloof het niet SERVICE IS bullshit!!!!!!!!!!!!

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 25 oktober 2018, 09:47

Hoi Piotr73, Welkom op het forum 🙂 Wat balen dat je zo'n hoog bedrag moet betalen. Ik begrijp dat je had afgesproken om vijf dagen lang iedere dag €278,00 te betalen, maar toen je belde voor een iDeallink de afspraak niet was gemaakt. Via welke weg heb je deze afspraak gemaakt? Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, je 06- nummer incl. klantnummer(s)? Dan kan het uitzoeken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Piotr73, Welkom op het forum 🙂 Wat balen dat je zo'n hoog bedrag moet betalen. Ik begrijp dat je had afgesproken om vijf dagen lang iedere dag €278,00 te betalen, maar toen je belde voor een iDeallink de afspraak niet was gemaakt. Via welke weg heb je deze afspraak gemaakt? Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, je 06- nummer incl. klantnummer(s)? Dan kan het uitzoeken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Reageer