Beantwoord

Betaalafspraak uitstellen

  • 19 September 2019
  • 2 reacties
  • 145 keer bekeken

Ik heb een betaalafspraak gemaakt voor de datum 20 september, kan ik dit alsnog wijzigen naar de 23e september?

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 19 September 2019, 15:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik heb een betaalafspraak gemaakt voor de datum 20 september, kan ik dit alsnog wijzigen naar de 23e september?
Hallo @Sclaassens , dan kun je het beste even met KPN bellen, ik meen afdeling collections.
Reputatie 7
Hoi @Sclaassens, welkom op het forum! Het is helaas niet mogelijk om een gemaakte betaalafspraak te maken, ook niet door de afdeling die Jan-D bedoelt. Als de afspraak in het systeem staat, staat die vast.
Hopelijk lukt het nog om op tijd te betalen.