Vraag

betaallink werkte niet

  • 9 June 2021
  • 7 reacties
  • 136 keer bekeken

Hey Hallo,

Ik wou een rekening betalen via een betaallink van jullie, met uitgesteld betalen. Dat is inmiddels gelukt via de app zelf. Die ik niet meer op mijn telefoon had staan. Maar de betaal link werkte niet. Heb het een paar dagen geprobeerd, en dacht dat het door een storing kwam van de bank zelf, of van KPN. Maar heb het dus via de app moeten doen uiteindelijk. Dat was niet handig. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @Ronaldbunk70, welkom op het KPN Forum. Ik begrijp dat je een betaallink niet hebt kunnen gebruiken, dat is inderdaad niet handig, gelukkig heb je het wel via een andere weg voor elkaar kunnen krijgen. Hoe heb je de betaallink ontvangen? Is dit na een verzoek tot latere betaling geweest via www.kpn.com/betaallater? En heb je de link direct gebruikt of had je deze al eerder ontvangen?

Was via betaal later. En zowel de email als de SNS link werkte niet. En heb het binnen in dag (24 uur) na ontvangen, proberen te betalen. Kreeg IPV de betaal later link, de mobiele telefoon verkoop website van KPN te zien.

Reputatie 2
Badge +1

@Ronaldbunk70 , bedanktvoor je reactie.. Geldigheid van de link kan het niet zijn geweest, deze is minimaal drie dagen geldig. Ik heb ook nog even navraag gedaan of dit issue bekend is maar dat is niet het geval. Ik ga dan ook uit van een eenmalig iets. Laat het alsjeblieft wel weten als de situatie situatie zich nog een keer voordoet en je weer tegen hetzelfde verhaal aanloopt.

Er was wel rond die tijd een storing met de bank en betalings verkeer.  Ook een hele grote storing met internet zelf. Misschien dat het daarmee te maken had. Kon ook geen saldo zien op beide betaalrekeningen.

Reputatie 2
Badge +1

@Ronaldbunk70 , je bedoelt dat er in die periode een storing was bij jouw bank met betrekking tot online bankieren, dan kan dat zeker de boosdoener zijn geweest. Een internetverstoring kan ook, dan wel voorwaarde dat je slechts dat netwerk hebt gebruikt tijdens de betaling. Als je bij je betaalpoging zowel mobiel als vast internet hebt gebruikt wordt die kans aanzienlijk kleiner.
Wat het ook is geweest, kom gewoon weer bij ons in de lucht op het moment dat het speelt en dan kunnen we kijken of er iets speelt aan KPN kant of elders.

Reputatie 2
Badge +1

@Ronaldbunk70 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Ok dankjewel