Beantwoord

Betaalstatus van mijn KPN facturen

  • 23 January 2020
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

mijn KPN onder de openstaande facturen. Heb ik 2 diensten bij KPN, alles in 1 pakket en mobiel abonnement. Nu staat er de melding dat mijn mobel abonnement betaald is?? Terwijl ik zeker weet dat Ik deze factuur niet zelf betaald heb! Waar kan je controleren vanuit welke instantie of rekening nr deze betaling heeft plaatsgevonden? 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 25 January 2020, 18:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

In eerste instantie zou ik zeggen: Heb je al bij je bankafschrijvingen (internetbankieren of app) gekeken. Zul je vast en zeker zien dat het via je eigen rek. is afgeschreven.

Automatische incasso vermoed ik. Is standaard bij KPN. Tenzij je dat ooit verandert hebt in “zelf overmaken".

Reputatie 7
Badge +24

Hi M, welkom op het forum. 

Ik gok dat ik weet wat jij bedoelt. De nieuwe facturen komen automatisch te staan op status 'betaald/word verwerkt’. Pas als de betaling mislukt krijgt het de status 'openstaand’. Is dit wat je bedoelt? 

 Waar kan je controleren vanuit welke instantie of rekening nr deze betaling heeft plaatsgevonden? 

Zover ik weet kan dit niet, of we moeten hier praten over bewindvoering/onder curatele staan. 

Ik hoor graag van je.Â