Beantwoord

Betalen eenmalige toestelkosten

  • 24 October 2019
  • 8 reacties
  • 1467 keer bekeken

Hi, net de IPhone 11 pro besteld, maar nog niks hoeven te betalen. Ik lees hier dat je het bij ontvangst aan de deur moet betalen. Kan ik het bedrag niet nu ook al via iDEAL betalen zodat het niet meer bij ontvangst hoeft? Niet dat een familielid morgen mijn telefoon moet betalen. 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 5 December 2019, 08:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Ik heb het antwoord al gevonden, het gaat via automatische incasso!

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Iphone 11 pro Emy, welkom! Wat tof dat je een iPhone gekocht hebt :-). Dit gaat om een verlenging? We brengen de kosten dan gewoon in rekening op de factuur en die zal inderdaad via automatische incasso afgeschreven worden. Als je verder nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Het abonnement wat ik 24-10-’19 heb afgesloten is 20,50 per maand voor 10 gb data en 150 bel/sm en 8,99 voor spotify. In mijn contract dat ik in mijn mail heb ontvangen staat dat mijn abonnement 26,50 is plus 8,99 voor spotify -1 comikorting dus 34,49 per maand is en in de eerste mail die ik heb ontvangen staat dat het maandbedrag 21,50 en 8,99 voor spotify is. Nu heb ik ook al 3 dagen geen spotify premium. Ik hoor steeds reclame en mijn huidige abonnement op spotify staat op free. Wat gaat er mis? 

 

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. overzicht

 

Dank voor je reactie. Toch nog even een vraagje. Het abonnement wat ik 24-10-’19 heb afgesloten is 20,50 per maand voor 10 gb data en 150 bel/sms en 8,99 voor spotify. In mijn contract dat ik in mijn mail heb ontvangen staat dat mijn abonnement 26,50 is plus 8,99 voor spotify -1 comikorting dus 34,49 per maand is en in de eerste mail die ik heb ontvangen staat dat het maandbedrag 21,50 en 8,99 voor spotify is. Nu heb ik ook al 3 dagen geen spotify premium. Ik hoor steeds reclame en mijn huidige abonnement op spotify staat op free. Hoe kan dit? Ik plaats hieronder een screenshot van het abonnement. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Goed dat je nog even terugkomt, @Iphone 11 pro Emy! Ik heb je voor Spotify een nieuwe activatiecode gestuurd per sms. Wil je deze gebruiken? Voor wat betreft de kosten: in MijnKPN en in het contract zie je de Hussel korting niet terug. In de bestelling én in mijn interne systemen zien we die wel. Je gaat dus inderdaad maar 29,49 euro betalen!

Bedankt! Mijn spotify doet het nu gelukkig weer. Maar dan klopt mijn eerste factuur toch niet?

Dit is ook precies wat er van mijn rekening afgeschreven is. Abonnement 34,94. Plus de eenmalige kosten.

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie inderdaad dat de Hussel voordelen per 14-11 aangezet zijn en deze factuur toen al opgemaakt was. Je krijgt op de volgende factuur een stukje kosten (over de periode 14-11/30-11) terug en vanaf 1-12 betaal je dan echt maar 26,50 euro :-).

Gelukkig!! Heel erg bedankt 🤗