Beantwoord

Betalen na blokkade lukt niet.

• 26 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 267 keer bekeken

Ik probeer al een paar dagen mijn factuur te betalen na de blokkade van mijn mobiele aansluiting.
Via de app lukt het mij niet om verder dan het scherm te komen waar ik mijn bank kan selecteren.
De website verbind mij niet door naar de betaal pagina ??
En nu omdat ik afgesloten ben kan ik op één of andere manier geen medewerker aan de lijn krijgen..
Ik hoor nu telkens een bandje dat herhaald dat ik een blokkade heb en mijn rekening moet betalen..
Ook wacht ik al een uur op de chat maar ik word maar niet dooverbonden.

Heel frustrerend dit !!!!!!!!!!!!
Ik wil weer mijn simkaart kunnen gebruiken !!!!

Wat moet ik nu doen ?!
icon

Beste antwoord door Susan_ 26 oktober 2018, 22:00

Goedenavond MrsJLNelson, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat lastig dat het je niet lukt om te betalen, na de blokkade. Lukt het ook niet via deze website? Dat zijn namelijk de 2 manieren, je kan het ook handmatig overmaken maar dan duurt het helaas wel wat langer voordat de blokkade opgeheven wordt. Je kan via 0800-0105 (eventueel even snel een mobieltje lenen) ook een betaling e-mail aanvragen, wat het proces misschien nog wat kan versnellen.

Een uur wachten op de chat is wel uitzonderlijk! Normaliter is de wachttijd 1 minuut, soms kan dit wel oplopen maar een uur is wel lang. Misschien ging het even niet goed en kan je een nieuwe chat starten?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond MrsJLNelson, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat lastig dat het je niet lukt om te betalen, na de blokkade. Lukt het ook niet via deze website? Dat zijn namelijk de 2 manieren, je kan het ook handmatig overmaken maar dan duurt het helaas wel wat langer voordat de blokkade opgeheven wordt. Je kan via 0800-0105 (eventueel even snel een mobieltje lenen) ook een betaling e-mail aanvragen, wat het proces misschien nog wat kan versnellen.

Een uur wachten op de chat is wel uitzonderlijk! Normaliter is de wachttijd 1 minuut, soms kan dit wel oplopen maar een uur is wel lang. Misschien ging het even niet goed en kan je een nieuwe chat starten?
Reputatie 7
Badge +20
@MrsJLNelson, is het inmiddels gelukt om de betaling te voldoen? Hopelijk wel, en ben je (weer) snel aangesloten!

Reageer