Beantwoord

betalen voor toestel

• 30 juli 2012
  • 2 reacties
  • 9413 keer bekeken

vrijdag 20 juli een abonement afgesloten bij uw vestiging in Utrecht. Betreft een overstap van HI naar KPN.
Van de week ontving ik thuis de bestel bevestiging en daarop stond vermeld dat er betaald moet worden voor het toestel. Op de website staat hierover niets vermeld. Ook is er tijdens het afsluiten van het contract niet overgezegd. Terug gegaan naar de winkel, alwaar ik onbehoorlijk en onfatsoenlijk te woord ben gestaan.
Vindt het heel vreemd dat er voor de telefoon betaald moeten worden en dat er niets over is gezegd tijdens het afsluiten. Bij mijn orientatie via internet was de telefoon gratis.
Vervolgens bovenstaande melding gedaan via de website. Wederom zeer onbevredigend antwoord. "vinden het een vervelende situatie' maar u moet het oplossen met de winkel. Enige geboden 'oplossing' werd het terugsturen van de telefoon genoemd.

Sorry waarom keer op keer terug verwijzen naar de winkel, 1 bedrijf toch????????? Niet dus. Had een andere service verwacht. Valt vies tegen.

icon

Beste antwoord door Le-Yuan 1 augustus 2012, 14:29

Beste ivdm,

Volgens de gegevens die ik nu tot mijn beschikking heb, zijn de kosten voor het toestel niet in rekening gebracht op je factuur.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste ivdm,

Kunt u mij in een privébericht vertellen, welk toestel u aangeschaft heeft, met welk abonnement en voor hoeveel jaar? Ook hoor ik graag wat de kosten van het toestel zijn.

Ik ontvang daarnaast graag uw mobiele KPN nummer, postcode/huisnummer en de naam van de contractant.

Na het ontvangen van uw privébericht, kan ik een en ander voor u uitzoeken.

Met vriendelijke groet,

Afra 

Reputatie 4
Badge +2
Beste ivdm,

Volgens de gegevens die ik nu tot mijn beschikking heb, zijn de kosten voor het toestel niet in rekening gebracht op je factuur.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Reageer