Vraag

Betaling factuur nog niet verwerkt

  • 25 July 2019
  • 3 reacties
  • 189 keer bekeken

Hallo, ik heb een bericht ontvangen dat de factuur niet betaald is, ik heb de opdracht van betaling op 10 iulie al doorgegeven maar staat bij kpn nog in behandeling...is toch niet mijn fout dat bij jullie fout gaat, van mij konden jullie al lang incasseren

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


3 reacties

Badge +19
En is de betaling ook van je rekening afgeschreven? Want daar gaat het om natuurlijk. Overigens kan je je niet verschuilen achter een eventueel niet werkend systeem. Als klant heb je een betalingsplicht en op welke manier je dat doet speelt geen rol.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Monika2279 Is het inmiddels al wel goed gekomen? Ik wil met alle plezier de status voor je controleren. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Ja nu is alles in orde

Reageer