Beantwoord

Betaling in termijnen voldoen

• 31 augustus 2018
  • 8 reacties
  • 1139 keer bekeken

Ik heb door mijn lieftallige broertje een telefoonrekening van 188 euro, is er een mogelijkheid dat ik deze in termijnen kan voldoen ipv in één keer binnen 40 dagen dmv de betalings uitsteller?

Het zou in 2 termijnen kunnen, en de eerste termijn betaling zou 24 september kunnen plaats vinden.
icon

Beste antwoord door Marina_ 1 september 2018, 12:01

Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik zou graag jouw verzoek willen doorzetten naar onze financiële afdeling. In hoeveel termijnen wil je jouw rekening betalen? Houd er wel rekening mee dat de nieuwe factuur er alweer aan zit te komen, de regeling staat los van de nieuwe factuur. Je zou de factuur ook kunnen uitstellen. Dat kan via kpn.com/betaallater. Wanneer je er voor kiest om in termijnen te betalen, zou je dan jouw e-mailadres nog willen invullen in je forumprofiel? Wanneer de financiële afdeling jouw aanvraag in behandeling heeft genomen krijg je een bevestiging via de mail.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi AmberJ, wat zuur dat jouw broertje ervoor heeft gezorgd dat je zo'n hoge rekening hebt ontvangen 😞 Ik zou graag voor je uit willen zoeken of er een regeling mogelijk is voor jouw telefoonrekening. Zou je het 06- nummer, jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Hoi AmberJ, wat zuur dat jouw broertje ervoor heeft gezorgd dat je zo'n hoge rekening hebt ontvangen 😞 Ik zou graag voor je uit willen zoeken of er een regeling mogelijk is voor jouw telefoonrekening. Zou je het 06- nummer, jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

Ik heb het ingevuld, op mijn telefoonnummer na, ik zie niet waar ik deze moet invoeren.
Reputatie 7
Badge +19

Ik heb het ingevuld, op mijn telefoonnummer na, ik zie niet waar ik deze moet invoeren.

Hoi @AmberJ
Bij Klantnummer Mobiel kun je achter je klantnummer na een spatie ook je telefoonnummer invullen.

Hoi @AmberJ
Bij Klantnummer Mobiel kun je achter je klantnummer na een spatie ook je telefoonnummer invullen.
done!
Reputatie 7
Badge +19
Prima!
Nu kan Marina je verder helpen
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik zou graag jouw verzoek willen doorzetten naar onze financiële afdeling. In hoeveel termijnen wil je jouw rekening betalen? Houd er wel rekening mee dat de nieuwe factuur er alweer aan zit te komen, de regeling staat los van de nieuwe factuur. Je zou de factuur ook kunnen uitstellen. Dat kan via kpn.com/betaallater. Wanneer je er voor kiest om in termijnen te betalen, zou je dan jouw e-mailadres nog willen invullen in je forumprofiel? Wanneer de financiële afdeling jouw aanvraag in behandeling heeft genomen krijg je een bevestiging via de mail.
Ik heb mijn email vermeld bij opmerkingen (prive), ik word niet wijs waar alles ingevuld moet worden haha.
Ik wil het graag in 3 termijnen voldoen en de nieuwe factuur is geen probleem! De eerste betaling kan ik 20 september voldoen. En de normale factuur kan gewoon afgeschreven worden!
Heel erg bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Haha, dat snap ik wel ja 😉 😛 Ik heb nu voldoende informatie om jouw aanvraag door te zetten naar onze financiële afdeling. Houd je mij op de hoogte? Mocht je niets horen of je hebt er toch nog vragen over dan hoor ik dat ook graag van je 🙂 voor nu wens ik je een mooi weekend AmberJ.

Reageer