Beantwoord

betaling regeling

  • 26 November 2019
  • 8 reacties
  • 250 keer bekeken

Hoi ik wil een betaling regeling af sluitenĀ 

icon

Beste antwoord door RBxx 26 November 2019, 10:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

HoiĀ @ErwinbosmanĀ 

Voor een betalingsregeling moet je bellen met KPN via 0800 0402 en vragen naarĀ Collections.

Die afdeling is alleen telefonisch bereikbaar opĀ werkdagenĀ van 08:30 - 16:45.

Alleen zij kunnen samen met jouĀ alle mogelijkheden bekijken.

JeĀ kan ook nog kijken of je evt. deĀ Betaling eenmalig kan uitstellenĀ via de website.

Reputatie 7
Badge +25

Welkom @Erwinbosman. Ik zie dat @RBxxĀ je al goed heeft geĆÆnformeerd. Ik hoop dat het allemaal lukt!

Ik heb ook een betalingregeling aangevraagd , en die is toegewezen. Nu is mijn eerste betaling in september. Maar er staat niet ,Ā  welke dag. Betekend dat dan gewoon de hele maand september ?. Ik hoor dit graag.

Reputatie 7
Badge +21

Dat is vreemdĀ @SmietjeĀ , een betaalafspraak is normaal gesproken een afspraak om op/voor een afgesproken datum te betalen. Gezien de vervelende gevolgen bij te laat betalen zou ik kpn bellen. Anders loop je het risico dat de regeling komt te vervallen en de aansluiting geblokkeerd wordt. Het bedrag moet dan direct en volledig betaald worden, inclusief de eventueel al uitstaande nieuwe factuur voor de komende maand.

Bedank voor je antwoord. Ik bedoelde eigenlijk,Ā  betaling in termijnen. Dat is afgesproken. De eerste in september. ;).Ā  Dus geen uitstel van betaling. Ik kan deze nu dus doen , in 3 termijnen. Alleen weet ik niet welke dag ,?.

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb (gelukkigĀ :blush: ) geen ervaring hiermee, maar ik zou geen risico nemen en het navragen.
Bellen is het snelste, een reactie van een kpn medewerker hier op het forum kan 1-2 dagen duren.

Reputatie 7
Badge +25

Voor vragen over gemaakte betalingsregelingen kun je het beste bellen met 0800-0402 @Smietje. :)Ā 

Heb ik gedaan. Tis opgelost !!.