Beantwoord

Betaling toestel bij koerier niet mogelijk

  • 20 January 2020
  • 2 reacties
  • 288 keer bekeken

Goedemorgen . Vanavond tussen 17.30 en 19.30 woord mijn nieuwe telefoon bezorgt ik moet dan aan de deur 360 euro betalen.  Maar mijn salaris is er nog niet dus kan ik de betaling niet betalen . Wat kan ik nu doen.  Of kan ik het later  betalen vriendelijke groet Kevin 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 21 January 2020, 14:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Keviin1992,  welkom op het forum!

Als je het toestel niet kunt betalen bij de koerier, mag de koerier het toestel niet afgeven en zal je toestel weer retour gestuurd worden. De bestelling wordt daarmee geannuleerd. Ik gok dat het gisteren bij jou ook zo is gegaan en dat er nu geen bestelling meer loopt.Het plaatsen van een nieuwe bestelling zou ik als ik jou was pas doen als je het bedrag kunt missen, zodat dit niet nog een keer fout gaat :wink:

Je kunt er ook voor kiezen om naar een KPN winkel toe te gaan, dan heb je helemaal zelf in de hand wanneer je het toestel gaat kopen :slight_smile:  Hierbij ben je wel afhankelijk van de toestelvoorraad van de winkel.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Keviin1992, ik heb niets meer van je gehoord en ben wel benieuwd hoe dit afgelopen is, kan ik nog iets voor je betekenen? Hoor het graag!