Beantwoord

betaling uitstel

  • 23 October 2020
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

ik had graag een eenmalige uitzondering op de uitstel van betaling.

graag contact hierover.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door RBxx 23 October 2020, 12:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @MmKleian86 , kijk dan of je via de KPN website een betaalafspraak kan maken. Heb je al een betaalafspraak, dan moet je betalen op het afgesproken moment.

Lukt dat niet, bel dan KPN via 0800 0402 en vraag naar “Collections”. Die financiële afdeling kan bepalen wat nog mogelijk is. Bereikbaar tijdens kantooruren.

Bestaat de chat niet meer? 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @MmKleian86 ,

Het alternatief voor 0800 - 0402 (Spreek dan in: Ik wil een medewerker spreken.) is inderdaad de chat.

   

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Reageer