Beantwoord

Betaling uitstellen

  • 4 May 2019
  • 9 reacties
  • 523 keer bekeken

Goedemorgen,

Wegens onverwachte kosten in het huishouden. Is het mij niet gelukt om deze maand mijn abonnement te betalen. Ik heb geprobeerd om uitstel te krijgen alleen lukt dit niet via de link. Bellen gaat ook niet meer omdat ik geblokkeerd ben. Wie kan er iets voor me betekenen?
icon

Beste antwoord door Joran 5 May 2019, 15:56

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
hallo @Ooievaar070
Dat is natuurlijk niet prettig en bijzonder ongemakkelijk.
Webcare kan je vast wel helpen hiermee.

Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
hallo @Ooievaar070
Dat is natuurlijk niet prettig en bijzonder ongemakkelijk.
Webcare kan je vast wel helpen hiermee.

Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Stond er al in. Bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Ooievaar, hoewel ik je graag wil helpen is het niet meer mogelijk de betaling uit te stellen als de verbinding is geblokkeerd. Het bedrag zal in één keer moeten worden voldaan. Je kunt dat online doen via deze pagina waar ook verdere uitleg te vinden is: Hoe kan ik betalen als ik geblokkeerd ben? | KPN
Ik voldoe toch echt aan deze voorwaarden maar het lukt maar niet.

Je beschikt over een aansluiting (Mobiel ,TV, Internet en Bellen) van KPN.
  • Je kunt alleen een betaalafspraak maken voor je laatst ontvangen factuur.
  • Je kunt alleen een betaalafspraak maken als je maar 1 factuur heb openstaan.
  • Je kunt alleen een betaalafspraak maken als de originele factuur datum minder dan 31 dagen geleden is.
  • Je kunt kunt alleen een betaalafspraak maken als het bedrag van de factuur minder dan 500 euro is.
Reputatie 7
Badge +28
Een blokkade wordt pas toegepast als er op de vervaldatum van de tweede herinnering nog niet is betaald. Dat is minimaal 28 dagen na de oorspronkelijke betaaldatum. De blokkade had te maken met de facturen van maart en april. Ik begrijp dat die betalingen zijn voldaan, de blokkade wordt pas verwijderd als het hele openstaande bedrag (inclusief de factuur van mei) is voldaan.
Een blokkade wordt pas toegepast als er op de vervaldatum van de tweede herinnering nog niet is betaald. Dat is minimaal 28 dagen na de oorspronkelijke betaaldatum. De blokkade had te maken met de facturen van maart en april. Ik begrijp dat die betalingen zijn voldaan, de blokkade wordt pas verwijderd als het hele openstaande bedrag (inclusief de factuur van mei) is voldaan.
Bedant voor uw reactie. Ik vroeg om een betalingsregeling/Uitstel van betaling. Niet wanneer mijn blokkade eraf gaat. Ik snap dat het volledige bedrag voldaan moet worden.
Hallo @Ooievaar070 ,
zoals je duidelijk hebt kunnen lezen is een betalingsregeling niet meer mogelijk omdat je reeds geblokkeerd bent.
De enige mogelijkheid voor een de-blokkade is het volledig openstaande bedrag te betalen.
Het snelste gaat dit met Ideal, dan ben je binnen een paar uur weer online.
Betaal je het op de traditionele manier, dan kan het tot 5 werkdagen duren voordat je weer aangesloten bent.
Hallo @Ooievaar070 ,
zoals je duidelijk hebt kunnen lezen is een betalingsregeling niet meer mogelijk omdat je reeds geblokkeerd bent.
De enige mogelijkheid voor een de-blokkade is het volledig openstaande bedrag te betalen.
Het snelste gaat dit met Ideal, dan ben je binnen een paar uur weer online.
Betaal je het op de traditionele manier, dan kan het tot 5 werkdagen duren voordat je weer aangesloten bent.


Goed verhaal. Volgende keer iets korter.
Hallo @Ooievaar070 , mijn steno ben ik helaas verleerd.😏

Reageer