Beantwoord

Betaling uitstellen werkt niet

  • 10 September 2019
  • 2 reacties
  • 124 keer bekeken

De site van de betaling uitstellen werkt niet het geeft steeds een fout melding aan.
Ik wil graag mijn betaling uitstellen.
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 12 September 2019, 10:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Hoi @Lndy, als dat niet lukt is het natuurlijk lastig. Wat voor foutmelding krijg je precies te zien als je naar die pagina gaat? Als je daarnaast ook je postcode (er staat nu 3 cijfers en 2 letters), het bewuste 06-nummer (of het klantnummer daarvan) en de laatste 3 cijfers van je IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen") kunt toevoegen aan je forumprofiel kan ik ook met je meekijken. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 7
Hoi @Lndy, ik heb nog geen reactie van je gezien. Op je profiel zie ik de gevraagde gegevens ook nog niet staan. Als ik hiervoor nog met je mee kan kijken hoor ik het graag.