Beantwoord

Betaling van factuur gestorneerd

  • 18 September 2020
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

ik heb mijn mobiele factuur bwtalng

laten blokkereb

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 September 2020, 10:32

Bekijk origineel

4 reacties

hoe hef ik deze weer op mobuel

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @lorenzo1996 ,

Dan zou ik nu zelf een handmatige overschrijving uitvoeren. 
 

Je zou eens kunnen kijken wat er is gebruikt bij een vorige afschrijving.

Daar vind je in ieder geval het juiste rekeningnummer van KPN. Verder lijkt het me handig dat je jouw klantnummer vermeld bij de overschrijving. 
 

Hieronder staan de juiste rekeningnummers van KPN. Als het goed is moet één van deze nummers jou bekend voorkomen;

Internetbankieren

Het is ook mogelijk om een betaling te doen via internetbankieren. Vermeld daarbij altijd je debiteuren- of klantnummer en kies het juiste KPN-rekeningnummer:

  • TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Thuisbellen: rekeningnummer NL59INGB0001148020 ten name van KPN B.V.
  • Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

Weet je je klantnummer voor TV, Internet e/o Bellen niet meer? Deze kan je hier 

opvragen.

 

Voor de toekomst :

Als je voor de toekomst ook nog steeds de betalingen hebt laten blokkeren. 

Hier staat hoe je weer een nieuwe automatische incasso instellen: https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/automatische-incasso-mislukt.htm

Je kunt het dus instellen via Mijn KPN. 

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @lorenzo1996

Welkom op het KPN Forum! Ik lees dat @Noordzee je al van duidelijke uitleg heeft voorzien, hoe je alsnog kan betalen. Is het hiermee gelukt en weet je zo voldoende? Mochten er nog verdere vragen over zijn, stel die gerust. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @lorenzo1996 ,

Dan zou ik nu zelf een handmatige overschrijving uitvoeren. 
 

Je zou eens kunnen kijken wat er is gebruikt bij een vorige afschrijving.

Daar vind je in ieder geval het juiste rekeningnummer van KPN. Verder lijkt het me handig dat je jouw klantnummer vermeld bij de overschrijving. 
 

Hieronder staan de juiste rekeningnummers van KPN. Als het goed is moet één van deze nummers jou bekend voorkomen;

Internetbankieren

Het is ook mogelijk om een betaling te doen via internetbankieren. Vermeld daarbij altijd je debiteuren- of klantnummer en kies het juiste KPN-rekeningnummer:

  • TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Thuisbellen: rekeningnummer NL59INGB0001148020 ten name van KPN B.V.
  • Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

Weet je je klantnummer voor TV, Internet e/o Bellen niet meer? Deze kan je hier 

opvragen.

 

Voor de toekomst :

Als je voor de toekomst ook nog steeds de betalingen hebt laten blokkeren. 

Hier staat hoe je weer een nieuwe automatische incasso instellen: https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/automatische-incasso-mislukt.htm

Je kunt het dus instellen via Mijn KPN. 

@lorenzo1996 

Is het nu allemaal geregeld? 

 

Reageer