Betalingsachterstand en heraansluiten

• 4 juli 2016
  • 4 reacties
  • 1411 keer bekeken

Het volgende is ons overkomen ,half april is erdoor ons een factuur om wat voor redenen onbetaald gebleven.
Uiteraard niet erg handig als je kpn compleet hebt met 5 mobiele nummers samen. De absurde kosten van 35 euro per toestel. De kosten van de volgende factuur bedroegen samen 271 euro 90 cent. Deze heb ik onder protest uiteindelijk geaccepteerd. Dat er kosten voor een afsluiting in rekening moet worden gebracht kan ik me in vinden ,maar dat er kosten maal 5 voor 1 factuur is totaal onacceptabel en totaal niet klantvriendelijk. Omdat deze factuur zo hoog was ,hebben wij een betalingsafspraak gemaakt van 3 termijnen , en je voelt hem natuurlijk al aankomen ,door gestuntel van de kpn hebben wij nooit een ideaal link of een acceptgiro nog een e-mail van de kpn ontvangen met het feit dat we wederom alle toestellen zijn geblokkeerd ,met het feit dat wanneer we weer aangesloten zouden willen worden erbij een volgende factuur wederom 5 x 35 euro moet worden voldaan voor een rekening waarvan alreeds absurde kosten in rekening zijn gebracht. Met het typen van dit bericht krijgen wij de eerste mogelijkheid om de achterstand te gaan voldoen( we hebben zojuist allemaal de eerste melding ontvangen per sms dat we met 30 min weeraangesloten kunnen worden) De kpn is in dit geval totaal niet klantvriendelijk ,en brengt klanten op de wijze onnodig hoge kosten met zich mee.

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi arendsz, welkom op het forum! Wat een vervelende situatie 😞 Graag wil ik kijken wat ik hierin voor je kan betekenen. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik aan de slag!
Gisteren met de klantenservice gebeld ,of ik een mail of brief kon krijgen van de afgesproken betalingsregeling.
Deze kon ik niet krijgen ,antwoord u heeft mail gehad .. Waarop ik antwoorde :Nee ,en ik zal graag van jullie de afgesproken ontvangen..
Ze verwijsen zich na dat ze een mail zouden hebben verzonden naar mijn mailadres ,dan lijkt het mij toch niet zo moeilijk een mail of ene post per brief toe te verzenden..
Het vreemde van het verhaal is dat je normaal nog in de gelegenheid zal worden gesteld met de volgende voorwaarden
https://www.kpn.com/prive/mobiel/service/factuur-betalen/factuur-betalen.htm

Geen van alles gehad ontvangen !!!Dus de vraag blijft is alles wel goed in jullie systeem gezet ,behalve dan dat er een aantekening is gemaakt van de afgesproken betalingen.. Het probleem wordt nu na de klant geschoven ,wij(kpn) kunnen het niet veranderen. (omdat het systeem dit aangeeft!!!)
Dus kort gezegd : de gemaakte betalingsafspraak de verzonden email,s ,brieven sms waarin wij inde geleigenheid zijn gesteld om evt het bedrag toch nog in zijn geheel te kunnen voldoen voordat we weer zijn afgesloten..
Net mij rekening betaald en zou binnen 30 minuten worden aangesloten.. maar helaad nog niet aangesloten
Reputatie 7
Badge +28
Hallo Heus, welkom op het forum! Sorry voor het late antwoord, ben je inmiddels al weer aangesloten?

Mocht dit onverhoopt nog eens voorkomen dan is de snelste manier om geholpen te worden, chatten met een van mijn collega's (onderaan de pagina). We proberen hier op het forum vragen zoals deze zo snel mogelijk op te pakken, maar soms lukt dat niet.

Reageer