Beantwoord

Betalingsachterstand en kan geen uitstel aanvragen

  • 17 March 2019
  • 2 reacties
  • 98 keer bekeken

Ik heb een betalingsachterstand van mijn factuur van vorige maand. Echter ben ik deze pas in staat om te betalen rond 28 maart. Loop ik nu het risico om geblokkeerd te worden?

Factuur eenmalig uitstellen heb ik zojuist geprobeerd, dan komt er een fout melding.

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 March 2019, 09:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Kenvanonck, welkom! Goed dat je je hier meldt. Het lijkt erop dat je vorige betalingsregeling is blijven staan, terwijl je die factuur gewoon netjes hebt betaald. Ik wil morgen graag onze afdeling Collections bellen om te kijken wat er aan de hand is en of we je alsnog uitstel kunnen geven. Dan kom ik er dus bij je op terug!
Reputatie 7
Badge +30
Het aanvragen is inmiddels gelukt! Mijn collega heeft aangegeven dat de factuur van maart deze week ook komt. Het verzoek is om deze ook eind volgende week te voldoen. Dan ben je weer helemaal bij en kunnen we met een schone lei beginnen 😉. Mocht je nog vragen hebben, laat je het me weten?