Beantwoord

Betalingsachterstand en mogelijke afsluiting

  • 25 September 2019
  • 6 reacties
  • 463 keer bekeken

Ik heb een betalingsachterstand die ik vrijdag als mijn salaris komt af wil lossen. Maar nu dreigt vandaag mijn aansluiting gestopt te worden. Ik kan jullie ook niet bellen door dit. Hoe kan ik nu iets regelen met jullie? Ik kan mijn aansluiting niet verliezen. Ik heb een ernstig zieke moeder. Mvg, Gerrit Jansen
icon

Beste antwoord door Anonymous 25 September 2019, 17:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Gerrit jansen , probeer dan toch elders even te bellen, werk bijvoorbeeld, en vraag naar de afdeling Collections voor een regeling, chatten, twitteren of facebooken kan ook.
Er valt niks meer te regelen. Maar ik heb ook geen optie om iemand te spreken. Ik kan niet bellen en reageren op noreply mails gaat niet. Hoe ga ik dit oplossen dan?
Hallo @Gerrit jansen de enigste oplossing is alle openstaande rekeningen betalen.
Je kunt afwachten tot een moderator dit leest, die kan je een Ideal-link sturen waarmee je kunt betalen, dan ben je binnen enkele uren weer aangesloten.
Als je via een normale bankoverschrijving betaalt kan het tot 5 werkdagen duren voor je weer aangesloten bent.
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Gerrit jansen Als je eenmaal geblokkeerd bent, is het te laat voor een betalingsregeling.
Alleen door het verschuldigde bedrag volledig te betalen, wordt de blokkade opgeheven.

Ga daarvoor naar de website van KPN om via iDEAL te betalen: Betalen na blokkade

Na het verwerken van je iDEAL betaling duurt het 2 uur voordat je weer gebruik kunt maken van je KPN diensten
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Gerrit jansen, welkom! Wat ontzettend rot dit! Ik snap heel goed dat je bereikbaar wilt blijven in zo'n situatie. Begrijp ik goed uit je verhaal dat je al geblokkeerd bent en dat je nummer nu helemaal opgeheven wordt? Dan is het inderdaad zaak dat het zo snel mogelijk betaald wordt óf dat er iets geregeld wordt met de afdeling Collections, zoals hierboven wordt besproken. Je zou hen altijd moeten kunnen bellen via 1200 op je telefoon.

Ik kijk graag even met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s) en hier even laten weten wanneer je dat gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, heb je inmiddels gebeld en zijn jullie tot een oplossing gekomen? Als ik nog iets kan doen, hoor ik het graag.