Beantwoord

Betalingsregeling

  • 1 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 130 keer bekeken

Hoi,

Mijn pas is gestolen en wacht op nieuwe aanvraag en inlogcodes om te internetbankieren. Kan de openstaande betaling met 3 weken worden uitgesteld aub? Dan betaal ik het openstaande bedrag in een keer.

Hoop dat het mogelijk is.

Gr. Fred
icon

Beste antwoord door Cindy_ 1 augustus 2016, 16:18

Hoi Fred, hopelijk is met jou alles goed, wat rot!

Ik ben blij dat je het op voorhand aangeeft. Uiteraard kijk ik graag voor je na of ik je factuur 3 weken kan uitstellen. Vaak kan dit tot een maximum van 2 weken moet ik erbij zeggen. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die? Dan kijk ik de mogelijkheden na.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Fred, hopelijk is met jou alles goed, wat rot!

Ik ben blij dat je het op voorhand aangeeft. Uiteraard kijk ik graag voor je na of ik je factuur 3 weken kan uitstellen. Vaak kan dit tot een maximum van 2 weken moet ik erbij zeggen. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die? Dan kijk ik de mogelijkheden na.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Fred, ik heb geen gegevens van je ontvangen. Ben je via een andere weg geholpen? Daar ga ik vanuit. Als je nog wel hulp van mijn kant nodig hebt, laat dat dan vooral weten.

Reageer