Beantwoord

Betalingsregeling

• 2 mei 2017
  • 2 reacties
  • 185 keer bekeken

Ik heb openstaande facturen en heb via chat contact gehad en daar zeiden ze dat het een maand uitstel kon krijg heb ik gebeld met KPN en toen was niks mogelijk echt heel vervelend ik zit in een gaos situatie door me ex en wil gewoon verder met alles
icon

Beste antwoord door Cindy_ 2 mei 2017, 13:56

Hallo Marieke, welkom op het forum. Wat een vervelende situatie is er ontstaan. Staan er al langere tijd facturen open? Wanneer facturen te lang openstaan, dan kunnen we geen regeling meer treffen. Trek je direct aan de bel wanneer je niet kunt betalen, dan is er eigenlijk bijna altijd iets mogelijk. Wanneer mijn collega's geen regeling meer met je hebben kunnen treffen, dan ben ik bang dat ik je ook niet kan helpen hierbij, maar natuurlijk wil ik hiernaar kijken. Beantwoord je het privébericht dat je zo ontvangt met je gegevens?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Marieke, welkom op het forum. Wat een vervelende situatie is er ontstaan. Staan er al langere tijd facturen open? Wanneer facturen te lang openstaan, dan kunnen we geen regeling meer treffen. Trek je direct aan de bel wanneer je niet kunt betalen, dan is er eigenlijk bijna altijd iets mogelijk. Wanneer mijn collega's geen regeling meer met je hebben kunnen treffen, dan ben ik bang dat ik je ook niet kan helpen hierbij, maar natuurlijk wil ik hiernaar kijken. Beantwoord je het privébericht dat je zo ontvangt met je gegevens?
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Marieke, ik heb geen gegevens van je ontvangen. Mocht je nog willen dat ik even met je mee kijk, dan kun je ze nog toesturen naar me.

Reageer