Beantwoord

betalingsregeling

• 7 februari 2018
  • 5 reacties
  • 189 keer bekeken

Ik heb vanochtend de klantenservice aan de telefoon gehad en die vertelden dat ik op de site een betalingsregeling kon treffen. IK kan alleen maar de uitgestelde betaling vinden.
icon

Beste antwoord door Paul_ 11 februari 2018, 09:54

Hoi @broekie76, welkom op het forum. Via onze website kan je inderdaad een uitstel van betaling regelen, maar een betaling in termijnen gaat helaas niet via de website. Daarvoor kan je het beste toch met de klantenservice bellen om te kijken naar die mogelijkheden. Heb je dat inmiddels al (weer) gedaan?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @broekie76, welkom op het forum. Via onze website kan je inderdaad een uitstel van betaling regelen, maar een betaling in termijnen gaat helaas niet via de website. Daarvoor kan je het beste toch met de klantenservice bellen om te kijken naar die mogelijkheden. Heb je dat inmiddels al (weer) gedaan?
Hoi Paul,

Bij de klantenservice zeggen ze dat je het online moet regelen.
Reputatie 7
Badge +24
Een uitstel van betaling kan inderdaad online geregeld worden maar in termijnen gaat niet online. Het is dus de vraag wat precies de bedoeling is.
Het is nou toch al te laat. Alleen een beetje jammer dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt!
Hier wordt gezegd dat je het met de klantenservice moet regelen en bij de klantenservice zeggen ze dat je het online moet doen. Ben bij vodafone weggegaan om dit gezeik en nu begint het hier ook al een beetje jammer!!!
Reputatie 7
Badge +24
Helemaal mee eens. Het kan nooit de bedoeling zijn om je van het kastje naar de muur te sturen. Daar is helemaal niemand mee geholpen namelijk. Excuses voor deze situatie en als er nog eens vragen zijn dan ben je hier natuurlijk van harte welkom.

Reageer