Vraag

Betalingsregeling aanvragen

• 1 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 4704 keer bekeken

Goedeavond,

Waarom is het niet mogelijk een betalingsregeling online te regelen bij jullie of via de chat? Bij andere providers s dit wel mogelijk. Zit momenteel "intern voor mijn werk" en kan niet bellen. Aangezien er met het salaris storten iets is fout gegaan kan ik niet de hele factuur betalen. Helaas is er misbruik gemaakt van telefoon en de rekening daardoor hoog. Uitstel van betaling vindt ik de datum ook raar. Is tot midden in de maand terwijl salaris bij iedereen laatste week vd maand gestort wordt. Dus daar heb ik weinig aan.

Misschien een tip: betalingsregeling ook online te kunnen regelen.

Hoe kan ik nu een regeling treffen aangezien ik nu niet kan bellen?

Mvrg,
I. Dijkstra

7 reacties

Reputatie 7
Wat vervelend allemaal.
Je kunt wel internetten, maar niet bellen (???)

Volgens mij kun je via deze link een betalingsregeling regelen. Maar of daar uiteindelijk ook een 'gesprek' aan te pas komt kan ik niet zeggen aangezien ik de stappen niet kan doorlopen.
https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak.htm

Sterkte.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Ilsjedijks, welkom op het forum. Misbruik klinkt zeker niet goed! En dan ook nog problemen met het storten van het salaris. Er zijn een paar mogelijkheden maar een regeling in termijnen gaat vooralsnog alleen telefonisch met een specifieke afdeling die over betalingen gaat. En als ik jouw bericht lees denk ik dat dat juist de bedoeling is. Ik weet niet zeker wat voor jou van toepassing is maar hierbij wellicht wat handige pagina's:

www.kpn.com/betaalnu - Direct online betalen met inlogcode die je van ons hebt gekregen indien de betaling niet is gelukt.
www.kpn.com/ikbetaalnu - Direct online betalen na blokkade. (ik neem aan dat dit nu niet van toepassing is)
www.kpn.com/betaallater - Een betaling uitstellen.

Als ik nog ergens bij kan helpen dan hoor ik het graag!
U geeft aan dat een betalingsregeling alleen telefonisch mogelijk is met een speciale afdeling maar zojuist contact gehad maar telefonisch wordt verteld dat betalingsregelingen treffen met jullie helemaal niet mogelijk is.

Dus kunt u mij aangeven welke speciale afdeling ik naar moet vragen
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Regchar, de afdeling die ik bedoelde het 'Collections' alleen tegenwoordig gaat het zelfs via de klantenservice die je waarschijnlijk al hebt gesproken. Er zitten wel voorwaarden aan betalen in termijnen. Als er bijvoorbeeld al eerder een regeling is getroffen voor die factuur die niet is nagekomen dan is een nieuwe regeling niet mogelijk en zo zijn er nog wel wat. Als ik wat voor je kan betekenen, laat het vooral weten.
Dank je wel voor je reactie en jazeker zou je wat voor me kunnen betekenen.

Ik kom helaas niet verder telefonisch en heb echt een regeling nodig hoeft niet van maanden maar gewoon 2 maandjes dan is alles weer bij ik wil voorkomen dat alles afgesloten gaat worden
Reputatie 7
Badge +24
Ik kan niet beloven dat een regeling mogelijk is, maar ik kan altijd voor je kijken wat er wel mogelijk is natuurlijk. Reageer je op m'n privébericht?
Ik kan niet beloven dat een regeling mogelijk is, maar ik kan altijd voor je kijken wat er wel mogelijk is natuurlijk. Reageer je op m'n privébericht? kun je mij ook helpen paul de moderator ?

Reageer