Beantwoord

Betalingsregeling is niet mogelijk

• 28 september 2018
  • 1 reactie
  • 68 keer bekeken

Ik heb een uitstel van betaling gedaan voor een rekening van 140-,. Nu zijn er extra kosten bij mijn vaste lasten bijgekomen waardoor ik het bedrag niet in één keer kan betalen. Ik wil graag een betalingsregeling voor in termijnen evt. 3 a 4 termijnen naast mijn huidige kosten.
Ik heb telefonisch contact opgenomen en de medewerker vertelt mij dat het onmogelijk is en ik het bedrag in 1 keer moet betalen. Ik heb aangegeven dat het onmogelijk is en ik bereid ben om te betalen. Zij gaf aan dat ik dan word afgesloten en er nog meer kosten bij komen.
Ik vind dit te bizar voor woorden, omdat ik bereid ben om te betalen. Echter heb ik al een klein bedrag overgemaakt van de 140-, om te laten zien dat ik wil betalen.

Wat kan ik doen om alsnog een betaling in termijnen te krijgen? Want afgesloten worden kost alleen meer geld.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 28 september 2018, 13:59

Dag Yszh. Dat is geen fijne situatie, natuurlijk en ik begrijp heel goed dat je op zoek bent naar een goede oplossing. Als ik het goed heb gelezen heb je eerst uitstel van betaling aangevraagd en dit zou je nu willen veranderen in een betalingsregeling. Ik vermoed dat dit ook de reden is dat er geen akkoord komt; het is niet mogelijk om een rekening waarvoor al een uitzondering is gemaakt nogmaals te wijzigen. Ik wil je hoe dan ook aanraden om dit rechtstreeks te bespreken met de afdeling die de betalingen afhandelt. Je bereikt ze door te bellen met de Klantenservice en dan te vragen naar de afdeling 'Collections'.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Dag Yszh. Dat is geen fijne situatie, natuurlijk en ik begrijp heel goed dat je op zoek bent naar een goede oplossing. Als ik het goed heb gelezen heb je eerst uitstel van betaling aangevraagd en dit zou je nu willen veranderen in een betalingsregeling. Ik vermoed dat dit ook de reden is dat er geen akkoord komt; het is niet mogelijk om een rekening waarvoor al een uitzondering is gemaakt nogmaals te wijzigen. Ik wil je hoe dan ook aanraden om dit rechtstreeks te bespreken met de afdeling die de betalingen afhandelt. Je bereikt ze door te bellen met de Klantenservice en dan te vragen naar de afdeling 'Collections'.

Reageer