Beantwoord

Betalingsregeling treffen voor openstaande rekening

• 20 december 2018
  • 1 reactie
  • 300 keer bekeken

Hoi,

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om een betalingsregeling te krijgen voor de laatste kans dat ik een factuur kan betalen. Door omstandigheden is me dit helaas niet gelukt om te betalen, en als het niet betaald wordt binnen 3 dagen wordt hij helemaal afgesloten en die afkoopsom is nog vele malen hoger dan dit bedrag.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 20 december 2018, 12:10

Dag Marjolein. Goed dat je dit navraagt. Ik kijk graag met je mee, maar wellicht is het handiger om zelf contact te leggen met de afdeling die de betalingen verwerkt. Dat is de afdeling Collections en je bereikt ze door te bellen naar onze klantenservice via 1200 of 0800-0105. Dat is het snelste, denk ik en ik lees dat er wat haast bij geboden is.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Dag Marjolein. Goed dat je dit navraagt. Ik kijk graag met je mee, maar wellicht is het handiger om zelf contact te leggen met de afdeling die de betalingen verwerkt. Dat is de afdeling Collections en je bereikt ze door te bellen naar onze klantenservice via 1200 of 0800-0105. Dat is het snelste, denk ik en ik lees dat er wat haast bij geboden is.

Reageer