Beantwoord

Betalingsregeling/uitstel

  • 17 October 2019
  • 3 reacties
  • 93 keer bekeken

Goedenavond,

Hierbij wil ik graag om een betalingsregeling verzoeken, door extreem, onverwacht, hoge medische uitgaven van mijn vrouw de afgelopen maanden (kan rekeningen overleggen) hebben wij hier alle zeilen bij moeten zetten om alles maandelijkse rekeningen te kunnen voldoen,  niet helemaal gelukt, ik kwam net factuur 1x uitstellen maar voor ons is dit een beetje mosterd na de maaltijd aangezien wij moment supreme niet hebben gezien dus die kans is voorbij. Het betreft 3 facturen voor een totaal van 182 euro, het is van belang dat ik kan blijven bellen aangezien mijn vrouw thuis is, wat ik wil vragen is niet eens een regeling eigenlijk maar uw toestemming om het gehele bedrag 29 oktober a.s. te mogen betalen, nogmaals het is van levensbelang dat ik kan blijven bellen, ben al heel lang klant en diverse topics hierover bieden weinig hoop maar ik moet het gewoon proberen, iedereen heeft het in het leven wel eens zwaar en ik heb nog nooit om zoiets gevraagd dus ik hoop van harte dat jullie ons tegemoet kunnen/willen komen.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 17 October 2019, 22:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @SIMONBARTO 

Onderaan kunt u op de link klikken voor een eenmalige uitstel voor een betaling:

 

Betaling eenmalig uitstellen

 

Hopelijk heb ik je zo genoeg geïnformeerd, en heel veel sterkte met uw vrouw.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Simonbarto, welkom hier. 

Ontzettend naar om te horen over je vrouw. Ik hoop dat ik iets voor je kan betekenen, 3 facturen is namelijk al van een tijd geleden. Ik begrijp echter dat je nog niet bent afgesloten? Dan is er een kans dat ik nog iets kan doen. 

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +22

@Alex_P wat fijn dat je zo snel hierop reageert, hopelijk kunnen jullie @SIMONBARTO ermee helpen. :wink: