Beantwoord

Betalingsregeling/uitstel

  • 7 January 2020
  • 5 reacties
  • 238 keer bekeken

Ik probeer al enkele dagen een betalingsregeling / uitstel aan te vragen maar bij de controle krijg ik telkens de melding: 

“ er is iets fout gegaan. Hierdoor kunnen wij je nu niet verder helpen! Probeer het op later tijdstip nogmaals.”

Het betreft een factuur van 13 december j.l. 
Nu kreeg ik gister een melding dat ik binnen 5 dagen moet betalen om blokkering te voorkomen! 

hoe kan ik alsnog een uitstel aanvragen en / of wat gaat er mis??? 
 

icon

Beste antwoord door RBxx 7 January 2020, 08:47

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Toffer1981 

In deze situatie kan je het beste contact opnemen met de afd. collections. Alleen die afdeling kan samen met jou bepalen wat mogelijk is.

Bel daarvoor met KPN op 0800 0402 en vraag naar collections.

De afdeling is alleen telefonisch bereikbaar op werkdagen (ma-vr) van 08:30 - 17:30.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Toffer1981. Wat vervelend dat het niet lukt om jouw betaling uit te stellen. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij hebben de mogelijkheid om jou hierin verder te helpen.

Hoi @Toffer1981. Wat vervelend dat het niet lukt om jouw betaling uit te stellen. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij hebben de mogelijkheid om jou hierin verder te helpen.

 

Nog niet!  

Reputatie 7
Badge +21

Nog niet!  

Ik zou dit niet (ook) uitstellen, de melding is duidelijk en het gevolg is onverbiddelijk. Zonder regeling of betaling wordt het abonnement geblokkeerd.

Reputatie 7
Badge +21

Ik ga er vanuit dat je inmiddels al een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer