Beantwoord

Betalingsregeling aanvragen

  • 14 April 2021
  • 3 reacties
  • 159 keer bekeken

Beste KPN,

 

ik ben al een tijd geen klant meer van jullie maar kreeg een rekening binnen, door een stornering waar ik niet van af wist. Ik zou een betaal regeling willen treffen, is dit mogelijk ? Mvgrt. 
 

CeceAngell

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 April 2021, 18:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ceceangel ,

Een betalingsregeling kun je via deze pagina aanvragen. Succes.

 

Beste Noordzee,

 

helaas kan ik deze factuur van de stornering hier niet in zien. 
 

mvgrt, dank u wel voor een snelle response 

Reputatie 7
Badge +28

Ok, Graag geholpen👍
 

Mocht het online toch niet lukken?, dan kun je ook bellen of chatten met KPN.

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)