Beantwoord

Bevestiging aflossing toestelkrediet

  • 30 April 2019
  • 4 reacties
  • 1293 keer bekeken

Ik heb onlangs het resterende bedrag van mijn toestelkrediet afgelost en hier ook een bevestiging van ontvangen. Echter deze bevestiging is te beperkt voor mijn hypotheekaanvraag. Ik heb al meerdere keren met de klantenservice contact gehad maar heb hier niks aan. Ik heb een aanvullende bevestiging nodig waarin wordt bevestigd dat het toestelkrediet niet meer open staat.
mvg
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 April 2019, 18:30

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @John1900 ,
als je alles afgelost hebt dient KPN dit door te geven aan de BKR.
Als de bank dan de BKR raadpleegt kunnen ze zien dat je daar geen verplichtingen meer voor hebt,
Zelf kun je ook een (gratis) uittreksel bij de BKR opvragen.
www.bkr.nl
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @John1900, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Helaas is de bevestiging het enige officiële wat wij kunnen opsturen, daar het niet helemaal in ons beheer is. Jan geeft een hele goeie optie gegeven om een overzicht te krijgen van BKR zelf. Zoals ik het lees heb je binnen 1-3 werkdagen inzicht online (en kan je dat uitprinten of foto van maken).

Succes met de aanschaf van je woning! 🙂
Hoelang is de betaallink eigenlijk geldig om je toestel te kunnen aflossen?

groeten Johan
Reputatie 7
Badge +21
Een iDeal link is volgens mij tussen de 24 en 48 uur geldig. Precies kan ik het niet aangeven, maar dit zal vast en zeker in de brief staan die je ontvangt op het moment dat je vervroegd aflossen aanvraagt! 😉 En vaak vraag je de aflossing aan op het moment dat je ook daadwerkelijk wil gaan aflossen 🙂

Reageer