Beantwoord

bevestiging mail

  • 16 October 2019
  • 7 reacties
  • 125 keer bekeken

Hallo,

gister overgestapt naar kpn super blij! Alleen nog geen bevestigingsmail gehad wel SMS gehad maar geen uitgebreide mail.

Hoe kan dit? Zou het fijn vinden als er iets aan word gedaan. :)

 

groetjes Fimmie 

icon

Beste antwoord door Joran 21 October 2019, 12:45

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Welkom @Fimmie! Leuk om te horen dat je bent overgestapt :) Sorry voor mijn late reactie. Heb je de bevestiging inmiddels binnen? Als dat niet het geval is regel ik dat alsnog. Kun je dan je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel[/url] aanvullen met je adresgegevens en klantnummer en een reactie sturen als dat is gebeurd?

Al in de spammap gekeken? Gebruik dan de webversie van de e-mail die je in gebruik hebt.

Als dat van je huidige provider is houdt er dan rekening meer dat dat e-mailadres verloren gaat.

Hoi @Joran 

Ik heb nog steeds geen bevestiging binnen. waar kan ik mijn klantnummer vinden? Heb alleen een sms gehad dat het goedgekeurd is (nummerbehoud) en dat ik nog informatie kreeg via de mail. Mijn adresgegevens ga ik nu aanpassen.

Reputatie 7
Badge +28

Klantnummer wordt een beetje lastig zonder bevestigingsmail, bedacht ik me ook achteraf. Kun je in plaats daarvan je achternaam in je profiel zetten? Dan weet ik dat ik de goede gegevens opzoek. We hebben vandaag een storing aan het systeem waarin bevestigingen/facturen staan, ik kom hier morgen op terug!

Hoi @Joran, het ligt eraan op welke achternaam die staat hij kan op mijn achternaam staan of op die van mijn moeder anders zet ik die van mijn moeder wel ff tussen haakjes ( )

Reputatie 7
Badge +28

Dank! Er zat een spelfout in het e-mailadres (gmail.con ipv .com). Ik heb het aangepast en de mail opnieuw verstuurd. Als het goed is heb je die nu binnen.

Dan is dat het ja. Oeps ik heb nu de mails binnen bedankt

Reageer