Beantwoord

Bevestigingscode sms werkt niet

  • 22 June 2021
  • 4 reacties
  • 109 keer bekeken

Goedendag, ik probeer een adreswijziging door te geven en dat moet bevestigd worden via een sms met code. Wat ik ook do, die code werkt niet, ik heb er inmiddels al 7 of 8 aangevraagd.

 

Is er een storing?

 

Even naar de kpn winkel is geen optie voor mij en bellen met een 0900 nummer al helemaal niet (kosten)

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 23 June 2021, 15:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @h-smeets, welkom op ons forum!
Je kunt hiervoor wel echt beter even bellen maar ons nummer 0800-0402 is gewoon gratis! (je kunt ook chatten via www.kpn.com/service
Als je tegen de computer zegt dat je je verhuizing door wilt geven word je meteen doorverbonden met de juiste afdeling!

 

*admin edit: soms kan dit een tijdelijk probleem zijn en is het een kwestie van later nog eens proberen.

Ik heb gisteren al even met de chat contact gehad, oh geen probleem meneer Ik controle er even wat gegevens voor de veiligheid en dan pas Ik het aan.

 

Alleen is het niet aangepast... Waarom werkt jullie systeem niet gewoon, een 0800 kan Ik niet bellen vanaf hier en het duurt even voor Ik weer terug ben. 

Reputatie 7
Badge +20

Allereerst zou de website natuurlijk gewoon moeten werken. Waarom de sms verificatie niet werkt heb ik zo niet direct een verklaring voor. Dit kan een tijdelijke storing zijn maar kan ook ergens anders in zitten.
Ik begrijp dat je in het buitenland bent? Het zou kunnen dat er daar iets misgaat. Zou je het eens kunnen proberen via een ander mobiel netwerk?

Als je wilt kan ik natuurlijk ook voor je checken of het inmiddels goed staat aan onze kant (ik kan het niet corrigeren als het nog niet goed staat)
Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

EDIT: Ik dacht laat ik het nog een keer proberen en nu werkte het wel, gisteren werkte het nog niet