Beantwoord

Bevestigingsmail nog niet ontvangen

  • 24 January 2020
  • 3 reacties
  • 401 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Beste KPN,
 

Ik heb vanavond een nieuw abonnement afgesloten, ik heb alleen nog geen bevestigingsmail gekregen. 

Normaal komen die altijd vrijwel direct, dus vroeg me af of  alles goed gegaan was.
Mvg, Saskia

icon

Beste antwoord door Susan_ 27 January 2020, 11:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@SIW 

Heb je e-mail inmiddels al binnen? 

Zo niet : 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @SIW, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Er kan enige vertraging inzitten wat betreft de bevestiging. Maar vaak heb je hem wel een dag later. Ik zag dat je jouw gegevens al had ingevuld, hartstikke fijn! Hierdoor kon ik meteen even kijken. Onder het 06-nummer zie ik een verlenging die op de 24e (januari) is aangevraagd en inmiddels ook al is ingegaan. Het lijkt me dus dat je een bevestiging hebt ontvangen hiervan en het contract per e-mail. Klopt dat? Anders stuur ik met alle liefde nog iets na. 

Ik hoor graag van je of ik nog ergens bij kan helpen!

Reputatie 7
Badge +21

@SIW, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je de bevestiging inmiddels ontvangen?

Reageer