Beantwoord

Bewijs Telefoonnummer - voicemail - eind april

  • 12 May 2021
  • 9 reacties
  • 91 keer bekeken

.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 18 May 2021, 16:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Lars Binnema 
Wat moet er bewezen worden? Je noemt voicemail, dus binnenkomende gesprekken?
KPN registreert alleen de uitgaande, zelf gebelde nummers tbv de factuur.

Reputatie 7
Badge +12

Oeh dit ziet er uit als een raadsel, welk bewijs is er eind april op een willekeurig telefoonnummer per voicemail ingesproken.

Reputatie 7
Badge +21

Inderdaad, maar dit raadsel wordt alleen opgelost als @Lars Binnema aangeeft wat nou precies de vraag is.

Hallo @Lars Binnema 
Wat moet er bewezen worden? Je noemt voicemail, dus binnenkomende gesprekken?
KPN registreert alleen de uitgaande, zelf gebelde nummers tbv de factuur.

Ik moet weten of iemand kan nakijken of ik na 20 mei iemand zou moeten hebben gebeld, gaat om 1 nummer

Reputatie 7
Badge +21

@Lars Binnema , de door jou in de afgelopen maand gebelde nummers staan op de volgende factuur. 

@Lars Binnema , de door jou in de afgelopen maand gebelde nummers staan op de volgende factuur. 

Klopt maar niet de hele maand en het zou eind maand dan moeten zijn geweest

Reputatie 7
Badge +21

Loopt bij jou de factuur periode dan niet gelijk met de kalendermaand? Dat was vroeger standaard het geval. Ik heb begrepen dat dat tegenwoordig niet meer noodzakelijk zo is. In dat geval moet je op de volgende factuur wachten. 

Edit: Ik zie staan 20 mei, maar dat komt nog. Je bedoelt ws. 20 april ?

of ik na 20 mei iemand zou moeten hebben gebeld, gaat om 1 nummer

20 mei moet nog komen…..

Bedoel je 20 mei 2020? Die gegevens zijn er niet meer bij KPN. Dus tenzij je je facturen netjes zelf opslaat, is dat ook niet meer op te vragen. De privacywet geeft aan dat een provider die belgegevens 6 maanden en niet langer mag bewaren.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Lars Binnema, de factuur van juni 2021 zal de verbruiksgegevens van 20 mei tonen. Als je het nummer gebeld hebt, zal het dan zichtbaar zijn. De specificatie van mei 2020 is er niet meer. Deze gegevens worden namelijk maar 6 maanden bewaard.Â