Beantwoord

Bezorgen ook op zondag... niet dus

  • 13 January 2019
  • 4 reacties
  • 1695 keer bekeken

Ik heb me abbo verlengt met en nieuw toestel. Nou kreeg ik en emailtje waar en video in staat over me leverdatum(13 jan) en dat kpn ook bezorgt op zondag. Dus ik kijk gisteren op track and trace en ja inderdaad tussen 12 en 6 zou ie komen. Superblij. dus ik cancel wat afspraken zodat ik thuis kon zijn.

Nu kijk ik vanochtend op de track en trace en nu krijg ik hem opeens dinsdag.... waar slaat dit op?? Zomaar ff de levertijd verschuiven Kap eens met de vals adverteren kpn.

is er iets wat ik hieraan kan doen? Ik moet zelf werken dus door de weeks ben ik niet thuis. En ik heb geen zin om en hele week te wachten op en telefoon die er eigenlijk vandaag zou zijn




icon

Beste antwoord door Erik van KPN 14 January 2019, 12:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Tnx voor het snel reageeren, top service....
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Jim, welkom op het forum! We behandelen nieuwe topics in ruwweg chronologische volgorde. Over het algemeen krijg je dan binnen 24 tot 48 uur een reactie. Als je graag sneller een reactie wilt, kun je beter via een van de andere kanalen contact opnemen.

Jammer te horen dat de bezorging op zondag toch niet door ging. Op het moment dat wij het pakketje aan PostNL hebben meegegeven om bezorgd te worden, wordt deze over het algemeen ook bezorgd op de datum die aangegeven is. Het kan echter voorkomen dat het PostNL niet lukt om het op die dag bezorgd te krijgen. In dat geval schuiven ze het op. Ik kan me voorstellen dat dit niet fijn is. Een nieuwe telefoon is toch iets dat je gewoon zo snel mogelijk wilt hebben. Vooral ook als je er andere plannen om hebt afgezegd.

Helaas kan ik er niets anders van maken. Wel zie ik dat de order nu op afgeleverd staat. Heb je hem vanmorgen ontvangen?

klopt idd. ik kreeg gisteren een bericht word morgen bij u  bezorgd.. nu op zondag staat er bij, volg mijn bestelling.. word morgen geleverd. loze beloftes maken schuld.. beetje jammer zoiets

Hier het zelfde probleem levering op zondag 

Nu wordt het dinsdag als ik niet thuis ben .

Erg jammerÂ