Vraag

Bezorging iPhone niet gelukt

  • 15 January 2020
  • 9 reacties
  • 155 keer bekeken

Ik heb via mijn telefoon geprobeerd een Iphone 11 te bestellen. Daarna gebeld, en uiteindelijk een  tijdstip gekregen dat deze bezorgd zou worden. Gisteren en vandaag 3 uur gewacht op bezorging. Weer niets. Zeer slechte service.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Duufken, welkom! Goede keuze, de iPhone 11! Flink balen dat je steeds wacht op bezorging, maar niets krijgt.. Gaat het om een nieuw abonnement of een verlenging? En heb je een track en trace code van PostNL ontvangen? Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. 

Beste Marcia,

Het ordernummer is ***. Daar staan mijn gegevens in. Jullie site maakt het niet makkelijk om te annuleren. Je moet opnieuw allerlei gegevens invullen en waarom je annuleert. Vandaag nogmaals gebeld met jullie medewerker “annuleringen” en gevraagd of de annulering nu te zien is. Het antwoord was : Nee, dat kan niet want het  toestel is nog onderweg.

Dat is niet mijn probleem, maar KPN zou bang zijn voor verlies van het toestel. Ik moet  paspoort en  bankpas laten zien al het zou komen, maar KPN wil haar verantwoordelijkheid niet nemen. Ook zij kunnen via het track & tracé zien waar het is, maar ik moet na 8 dagen nog steeds wachten! Nooit meer KPN dus voor mij.

Reputatie 7
Badge +30

Ik mag aan de hand van het ordernummer alleen geen gegevens verstrekken aan je, daarom dus ook het verzoek om je profiel aan te vullen met eerder gevraagde gegevens. Is het toestel nog niet geleverd? Hij is dus wel al onderweg naar je? Als een toestel al in het proces van uitleveren zit, kan deze inderdaad niet geannuleerd worden. Als het toestel afgeleverd wordt, dan kan je deze wel weigeren aan de deur. 

Ik ga uiteraard geen persoonlijke gegevens verstrekken.

Het toestel is bijna 2 weken geleden besteld. Ik heb 2 middagen (afspraak met de bezorger) zitten wachten. Het toestel is nog steeds niet geleverd !

Ik snap niet dat KPN de regel heeft ingesteld  dat ik niet kan annuleren als ZIJ  het toestel niet leveren.  Wat een service. KPN maakt fouten en is leverancier. Ik ben klant en kan bellen en bellen en mailen, maar geen oplossing. In tegendeel: vandaag krijg ik weer een brief dat  het overzetten nog een week wordt uitgesteld!

Reputatie 7
Badge +30

Ik had er bij moeten vermelden dat de gegevens die je in je profiel aanvult, alleen inzichtelijk zijn voor jou en KPN. Wil je deze alsnog invullen?

Ik heb op 10-1-2020 een I phone besteld  en op 14-1 en 15-1 volgens afspraak gewacht op levering. Niemand kwam, dus ik heb de telefoon en abonnement geannuleerd.

Nu lijkt de KPN het toestel kwijt te zijn en wil niet annuleren. Daardoor zit ik al weken te wachten op toestemming naar Vodafone   van nummerbehoud (waar ik een bestelling heb lopen)    Diverse keren gebeld en gemaild, maar KPN  wil niet annuleren. 

Waardeloos : als leverancier blijft KPN  verantwoordelijk voor de (niet) levering.

H.M. van Duivenbooden ordernr. ***

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst en ordernummer verwijderd

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Duufken, erg vervelende situatie dit. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, vul dan je forumprofiel aan. Ik help je graag verder. 

Op 10 jan. een telefoon met abb. besteld.  2 middagen gewacht op levering (na afspraak) maar niet geleverd. Ben nu al ruim een maand bezig met annuleren, maar niemand bij KPN kan dat doen, omdat blijkbaar de telefoon kwijt is.

Dit is de verantwoording van de KPN , maar ik zit met de brokken. Men wil het nummerbehoud ook niet doorgeven aan Vodafone, waar ik  wel direct een bestelling kan ophalen. WAARDELOOS bedrijf. Nooit mee in zee gaan dus.

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Duufken, wat jammer om te lezen dat je hier nu nog steeds mee bezig bent. Loopt er inmiddels een onderzoek bij PostNL?