Beantwoord

binnenkomende gesprekken ontvangen probleem

  • 20 February 2021
  • 5 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik heb geen binnenkomende gesprekken ontvangen ondanks heb ik het aan gezet .

 

Ik heb nieuwe simkaart besteld maar de probleem blijft nog steeds . Bijvoorbeeld als ik aan het gesprek ben en andere gesprek komt aan dan het doorgeschakeld worden gelijk naar de voice mail maar met mijn andere 06 van een andere provider krijg ik altijd een signaal dat is er een andere gesprek aan het verwachten .

icon

Beste antwoord door binnenkomende gesprekken 26 February 2021, 21:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @binnenkomende gesprekken, welkom. 

Begrijp ik het goed dat jij wel uit kan bellen met jouw nummer? Heb je dit probleem altijd of alleen met sommige nummers/sommige locaties? Wat voor toestel heb jij? Ik kijk graag met je mee. 

Beste Hanna ,

Ik heb dit probleem altijd en met alle nummers en locaties . Ik heb Sony Xperia 1 II 

 

Hoi @binnenkomende gesprekken, welkom. 

Begrijp ik het goed dat jij wel uit kan bellen met jouw nummer? Heb je dit probleem altijd of alleen met sommige nummers/sommige locaties? Wat voor toestel heb jij? Ik kijk graag met je mee. 

Eigenlijk vind ik het beetje irritant dat niemand van de KPN heeft mij beantwoord tot nu . Ik heb vast klant bij jullie van 5 jaar geleden en ik heb dit probleem lang geleden en nu heb ik geen oplossing van jullie gekregen . Is dat normaal ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @binnenkomende gesprekken

Zou jij voor mij een kruistest willen uitvoeren? Als jij jouw simkaart in een ander toestel (eventueel van een partner of een vriend) stopt kunnen wij kijken of het probleem mee verhuist. Als het probleem mee verhuist is het waarschijnlijk de simkaart. Blijft het probleem bij het toestel specifiek, dan zou je het toestel moeten vervangen/laten repareren. 

Hoi @binnenkomende gesprekken

Zou jij voor mij een kruistest willen uitvoeren? Als jij jouw simkaart in een ander toestel (eventueel van een partner of een vriend) stopt kunnen wij kijken of het probleem mee verhuist. Als het probleem mee verhuist is het waarschijnlijk de simkaart. Blijft het probleem bij het toestel specifiek, dan zou je het toestel moeten vervangen/laten repareren. 

Hoi ,

Opgelost dankjewel !