Beantwoord

BKR-registratie verwijderen ivm met hypotheek

  • 25 June 2020
  • 8 reacties
  • 554 keer bekeken

Ha @Bart_ hier iemand met exact het zelfde probleem als @Gganpat! Mijn BKR is afbetaald maar mijn registratie staat nog steeds niet op ‘beeindigd’..

Ook ik heb een bewijs van beeidiging nodig ivm aanvraag hypotheek. Maar zolang jullie die BKR registratie niet weg schrijven kan ik helaas niet een hypotheek afsluiten… Ook hier is enige haast geboden ivm aflopend hypotheekvoorstel.

 Alvast ontzettend bedankt voor je hulp en ik hoor graag snel van je!

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door wjb 25 June 2020, 15:48

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Heb je dit bericht al gezien, wellicht heb je er wat aan.

Laat even weten wat de uitkomst is.

Hoi @wjb Ah kijk, die had ik nog niet gezien nee, ik zal ze gelijk even bellen! Thanks!

Reputatie 7

Hah @Niccco, we lezen hier mee. Top dat je de info deelt, wjb. Ik ben benieuwd naar de uitslag. Hopelijk is de financiering van jouw woning snel rond :fingers_crossed_tone3:

Beste Nadia,

Zojuist wilde ik mijn zelfde vraag formuleren. Ook ik heb een bewijs van beëindiging nodig i.v.m. aanvraag hypotheek. Alle andere documenten zijn al compleet, ik heb het resterende krediet vorige week vrijdag betaald middels Ideal. 

Daarnaast heb ik wel gister om 16:03 het volgende bericht van KPN ontvangen:

Beste klant, uw bestelling/wijziging van Toestel per maand is verwerkt. Kijk voor meer informatie in MijnKPN. Groet, KPN

Ik heb hier gister de klantenservice voor gebeld aangezien er niets is veranderd aan mijn abonnement  in MijnKPN. Maar ik hier dus wel een bericht van heb gekregen. Dit indiceert dat de betaling is doorgekomen, de aanpassing aan mijn abonnement is uitgevoerd en dat jullie vanuit je systeem mij hierover berichten. De BKR registratie is nog niet geëindigd en mijn abonnement is in MijnKPN nog niet aangepast naar toebehoren.

Zouden jullie me kunnen helpen? Aan de telefoon kwam de urgentie niet goed over vermoedt ik. De klantenservice gaf aan dat ik zelf de administratie van KPN in de gaten moest houden en het moest melden wanneer het bij de volgende factuur nog niet veranderd was en dat ik simpelweg moet wachten tot de backoffice de BKR registratie heeft opgeheven. 

Ik heb hier simpelweg niet de tijd voor wanneer nu alles afhangt van het verdwijnen van deze BKR registratie. 

Met vriendelijke groet,

Robert van 't veld 

 

(Zojuist contact gehad middels het nummer gegeven in het andere topic. De beëindiging is doorgegeven aan het BKR, alleen heeft het BKR dit nog niet aangepast.)

 

Ik kreeg telefonisch een e-mailadres door om daar naar toe te mailen i.v.m. niet beëindigde BKR registratie. Maar ik lees hier overal dat het niet mogelijk is. Maar toen ik dat 050 nummer belde konden ze me juist niet helpen en moest ik mailen.. 

Kan iemand hier een concreet antwoord op geven..? Gezien wederom het hier ook met enige spoed is vanwege een hypotheekaanvraag… 

Reputatie 7
Badge +9

Kennen jullie deze al: https://www.bkr.nl/veelgestelde-vragen/ik-wil-mijn-bkr-gegevens-opvragen/

Piet.

Ja die ken ik al, helaas staat die registratie nog actief, en ik moet een bevestiging hebben dat ze er mee bezig zijn en dat ik betaald heb. Dan kan mijn hypotheekadviseur verder 

Reputatie 7

Hey @Sharon2695, oef. Dat is erg irritant zeg. En heb/had je een BKR-registratie doordat je mobiele telefoon op afbetaling hebt aangeschaft? Of vanwege (oude) openstaande facturen?   

Reageer